Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie dotari de specialitate pentru Centrul de asistenta sociala pentru persoane varstnice


Detaliu pentru invitatia numarul 347215
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL RESITA
Numar invitatie: 347215/22.05.2013
Denumire contract: Achizitie dotari de specialitate pentru Centrul de asistenta sociala pentru persoane varstnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL RESITACod fiscal: 3228764, Adresa: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Resita, Telefon: +40 255216132/+40 355080262, Fax: +40 255255000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: intrucat procedura se desfasoara integral electronic, documentatia se depune la adresa electronica www.e-licitatie sau "SEAP"
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari de specialitate pentru Centrul de asistenta sociala pentru persoane varstnice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare a dotarilor de specialitate (mobilier, dotari IT, electronice, electrocasnice, echipamente de lucru) pentru centrul de servicii de asistenta sociala pentru persoane varstnice care face obiectul proiectului: ?Modernizare/reabilitare cladire pentru infiintarea unui Centru de servicii de asistenta sociala pentru persoanele varstnice?, COD SMIS 15996
II.1.6) CPV: 39221000-7 - Echipament de bucatarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 375, 215 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 7.504, 30 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, incepand cu termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constitue in una din formele prevazute de catre HG 925/2006 la art. 86. Contul autoritatii contractante este: RO72 TREZ 1815 006X XX00 0150 deschis la Trezoreria Resita, codul fiscal fiind 3228764. Echivalenta leu/alta valutase va face la cursul valutar comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei la data de 08.05.2013. Documentul care atesta constituirea garantiei de participare va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, in baza art. 36 coroborat cu art. 17, alin 3) din HG 1660/2006. Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original si la sediul autoritatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006; Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform modelului prevazut in Ordinul 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare in licitatii cu oferta independenta; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura (in cazul prezentarii la procedura de atribuire a unei asociatii de operatori economici, in licitatie se vor prezenta toate documentele de eligibilitate pentru toti membri asociatiei, acordul de asociere, precum si procentajul de executie al fiecaruia, declararea liderului/in cazul declararii castigatoare a ofertei comune si dreptul autoritatii contractante de a solicita legalizarea asocierii); Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Pentru completarea declaratiei, persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1.Mihai Stepanescu-Primar, 2.Crina Ioan viceprimar, 3.Bucur Lucian Cornel-Secretarul primariei, 4.Enuica Cristina, 5.Asofroniei Uzun Maria, 6.Bulgaru Bianca Ingrit, 7.Moise Nicolae Doranel, 8.Lupu Elena Ana, 9.Chis Lucian, 10.Catrina Geanina, 11.Draghita Titus, Consilieri Locali alesi sunt: 12.Amariei Constantin, 13.Balean Marius Mihai, 14.Borchescu Elena, 15.Durut Gabriel Dumitru, 16.Hamat Codruta Oana, 17.Lupsa Valentin Cristian, 18.Marsalic Jaro Norbert, 19.Marta Remus, 20.Mihaila Costel, 21.Mone Mariana Magdalena, 22.Nasturel Gheorghe, 23.Panfil Cristian, 24.Pascu Florian, 25.Preda Maria, 26.Purec Petrica Ionut Sebastian, 27.Secasan Dumitru, 28.Strain Efrem, 29.Stiopoane Petru, 30.Turcas Florin Viorel, 31.Voina Lucian Sorin. Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de bunuri de tipul celor solicitate in prezenta procedura. *Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. Certificat constatator, informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalulteritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului (tuturor asociatilor) corespunde procedurii;
- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat. documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele juridice/fizice straine - vor atasa copii legalizate si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si copii dupa original si traducere legalizata in limba romana dupa documente din care sa rezulte ca operatorul economic are ca obiect de activitate principal sau secundar furnizarea de bunuri de tipul celor solicitate in prezenta procedura.*Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de a se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala medie anuala pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala cu 375.215 lei., Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va folosi pentru calcul echivalentei cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie aiba experienta similara respectiv sa fi efectuat in ultimii 3 ani max. 3 contracte de furnizare produse similare (care au ca obiect acelasi tip de produse) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 375.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer