Achizitie publica - Achizitie dotari didactice, mobilier si echipament IT, privind: ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare din comuna Leresti, sat Leresti, jud. Arges?
Detaliu pentru invitatia numarul 327587
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327587/23.05.2012
Denumire contract: Achizitie dotari didactice, mobilier si echipament IT, privind: ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare din comuna Leresti, sat Leresti, jud. Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LERESTI (PRIMARIA COMUNEI LERESTI)Cod fiscal: 4318423, Adresa: Strada Principala, Nr. 353, Judetul Arges, Leresti, Telefon: 0248/549201, Fax: 0248/549201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, Nr. 353, Judetul Arges, Leresti, Romania, cod postal: 117430, telefon: +40 248549201, fax: +40 248549201, persoana de contact: GHEORGHE TONGHIOIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Principala, Nr. 353, Judetul Arges, Leresti, Romania, cod postal: 117430, telefon: +40 248549201, fax: +40 248549201, persoana de contact: GHEORGHE TONGHIOIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari didactice, mobilier si echipament IT, privind: ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare din comuna Leresti, sat Leresti, jud. Arges?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarile didactice (module de mobilier, birou pal melaminat, catedra, scaun profesor, cuier, dulap clasa, tabla magnetica, pupitru individual reglabil, set laborator fizica, set laborator chimie) si echipamentele IT (calculator PC, imprimanta) sunt necesare pentru dotarea salilor de clasa, dotarea laboratorului de informatica din cadrul scoliidin satul Leresti, com. Leresti, jud. Arges. Aceasta investitie face parte din obiectivul proiectului ?Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare din comuna Leresti, sat Leresti, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 39134100-1 - Mese pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 207, 759 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.077, 59 lei. Garantia de participare se constituie in lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Modul de constituire a garantiei pentru participarea la ofertare: Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante Scrisoarea de garantie va fi eliberata de o banca/societate de asigurari cu sediul in Romania si se va depune in original;in cazul scrisorilor de garantie emise de o banca/societate de asigurari din strainatate, se va prezenta in anexa traducerea autorizata si autentificata notarial a acesteia.-Ordin de plata vizat de banca, insotit de extrasul de cont al ofertantului din care sa reiasa debitarea contului cu suma echivalenta garantiei.Contul in care se va depune garantia de participare este: RO75TREZ04724510270XXXXX deschis la Trezoreria Campulung , Judetul Arges, cod fiscal 4318423Conform art. 86 alin. (4) din HG 925/2006, ?garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor?.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului exclusiv TVA.Garantia de buna executiese va constitui prin retineri succesive din facturile prezentate spre plata achizitorului de catre operatorul economic semnatar al contractului. In acest sens in termen de 3 zile de la semnarea contractului , furnizorul va deschide un cont de garantie de buna executie . In conformitate cu HG NR. 1045/2011, cont ce va fi alimentat cu minim 0, 5% din valoarea contractului de furnizare., cont ce va fi alimentat cu minim 0, 5% din valoarea contractului de furnizare.Garantia de buna executie se va restitui in termen de 14 zile de la receptia finala a produselor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii privind eligibilitatea: Ofertantii vor completa si depune declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul: 12A ? original, prezentat la capitolul FormulareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest formular.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006 , cu completarile si modificarile ulterioare: Se solicita completarea formularului 12B respectiv a Formularului 12C , prezentat la sectiunea formulare.- Ofertantii vor depune Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale, certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?- Ofertantii vor depune ? Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAFprivind plata obligatiilor la bugetul general consolidat , certificat depus in original sau copie ?conform cu originalul?, Certificatele fiscale vor prezenta situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare: Se solicita completarea Declaratieipe proprie raspundere privind conflictul de interese, prezentat la capitolul Formulare Persoane juridice /fizice romane: Se solicita prezentareaCertificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, copie simpla ? din care sa reiasa ca ofertantii au ca obiect de activitate furnizarea produselor care fac obiectul contractului procedurii de achizitie publica.Persoane juridice/ fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere in limba romana autorizata), in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc transmiterea documentului in original/copie legalizataDeclaratie privind participarea cu oferta independenta, Ofertantii vor completa si depune declaratia privind participarea cu oferta independenta, conform formularului 7.Persoanele implicate in derularea si finalizarea procedurii sunt: TONGHIOIU GHEORGHE, BRAGUTA REMUS, SOCEANU ILEANA, FIANU ALINA, MOICEANU CAMELIA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: principalele livrari in ultimii 3 ani Ofertantii vor completa si depune declaratie privind lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, declaratie insotita de recomandari de la beneficiarii livrarilor, Informatii privind subcontractantii Declaratie privind partea/partile din contractcare sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? daca este cazul., Informatii privind asocierea, Acordul de asociere in cazul in care se depune oferta comuna., informatii privind personalul solicitat pentru a asigura executarea contractuluiinformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Ofertantii vor prezenta o copie a Certificatului ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP, sau in urma unei solicitari scrise de la Primaria Comunei Leresti pe suport magnetic sau hartie - tel/fax 0248549201
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 11:36