Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie dotari interioare pentru Caminul cultural si Centrul de ingrijire copii tip after school


Detaliu pentru invitatia numarul 293619
Autoritate contractanta
COMUNA BIRLA (CONSILIUL LOCAL BIRLA)
Cod de identificare fiscala: 4122396
Adresa: COMUNA BIRLA, JUDETUL ARGES, Barla
Telefon: 0248678141
Fax: 0248678090
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie dotari interioare pentru Caminul cultural si Centrul de ingrijire copii tip after school
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie dotari interioare pentru Caminul cultural si Centrul de ingrijire copii tip after school din comuna Birla, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 11.05.2011 10:58
Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2011 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Birla - strada Principala, nr. 127, sat Birla, Comuna Birla, Judetul Arges
Data si ora deschiderii ofertelor: 20.05.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Birla - strada Principala, nr. 127, sat Birla, Comuna Birla, Judetul Arges
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 143, 026 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Documente eliberate de autoritatile publice competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a îndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale; Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Informatii generale despre ofertant; Certificatul de înregistrare eliberat de Registrul Comertului; Certificatul constatator eliberat de Registrul Comertului;Se va prezenta ultima situatie financiara anuala aprobata si înregistrata la autoritatile competente; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti;
- Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro); - Garantie de participare - 2800 lei, perioada de valabilitate 90 de zile de la data stabilita pentru deschiderea ofertelor
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer