Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie dotari pentru Centru de zi pentru persoane care necesita ajutor social


Detaliu pentru invitatia numarul 237593
Autoritate contractanta
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA ECO MUNTENIA
Cod de identificare fiscala: 24227761
Adresa: COMUNA PRUNDU JUDETUL GIURGIU, Prundu
Telefon: 0246/245117
Fax: 0246/245120
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie dotari pentru Centru de zi pentru persoane care necesita ajutor social
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: « Achizitie de dotaripentru Centru de zi pentru persoane care necesita ajutor social » in cadrul proiectului « Statie transfer deseuri si achizitia de uilaje pentru colectarea deseurilor menajere, alimentare cu apa si canalizare in sistem centralizat, centru de zi pentru persoanele care necesita ajutor social si renovare obiective culturale»
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 29.12.2009 13:35)
Data publicarii: 10.12.2009 19:59
Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2009 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Prundu, satul Prundu, judetul Giurgiu, cod postal 087180, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 21.12.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Prundu, satul Prundu, judetul Giurgiu, Secretariat
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 62, 930 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1) Situatia personala a candidatului /ofertantului2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare)3) Situatia economico-financiara4) Capacitatea tehnica si/sau profesionala6) Standarde de protectia mediului
SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
20
Descriere: Detaliile sunt prezentate in fisa de date a achizitiei
Garantie si postgarantie a bunurilor
20
Descriere: Detaliile sunt prezentate in fisa de date a achizitiei
Numar de zile pentru plata facturilor confirmate de beneficiar in limita termenului contractual
10
Descriere: Detaliile sunt prezentate in fisa de date a achizitiei
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Nu a fost depusa nicio oferta
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer