Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat finantat prin FEADR, Masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 323335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA FARAU (PRIMARIA COMUNEI FARAU JUD ALBA)
Numar invitatie: 323335/03.04.2012
Denumire contract: Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat finantat prin FEADR, Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FARAU (PRIMARIA COMUNEI FARAU JUD ALBA)Cod fiscal: 4562486, Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 70, Farau, Telefon: 0258 - 867091;867101, Fax: 0258 - 867102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA, NR. 70, Farau, Romania, cod postal: 517280, telefon: +40 258867091, fax: +40 258867102, persoana de contact: NICOLETA MARIA COVRIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: FARAU, STR. PRINCIPALA, NR. 70, JUD ALBA, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat finantat prin FEADR, Masura 322
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare dotari necesare implementarii proiectului integrat ?MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA, INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTAREA SISTEMULUI DE COLECTARE SI TRATARE APE UZATE, INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRE BATRANI, REABILITAREA SI DOTAREA CAMINULUI CULTURAL"inComuna Farau, Judetul Alba
II.1.6) CPV: 31122000-7 - Generatoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 952 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 962 lei, Lot 2 - 182 lei, Lot 3 ? 2916 lei, Lot 4 - 2103 lei, Lot 5 - 1133 lei, Lot 6 - 3081lei.Se constituie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa fie prezentat in ?ORIGINAL?, obligatoriu sa fie emis pentru ofertant/asociati si in favoarea Autoritatii contractante inconformitate cuFormular F2 din Sectiunea FormulareSau, prin virament bancar, in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Municipiului Aiud, nr. RO73TREZ0045006XXX001309, cod fiscal 4562486Sau, prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a sumei in numerar, sau a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care un ofertant depune oferta pe mai multe loturi, val. garantiei de participare va fi depusa cumulat pe loturile respective. Ofertantul va preciza loturile pentru care depune garantia de participare. Suma ce urmeaza a se retine in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC, potrivit art. 278 (1) din OUG 34/2006 este: LOT Nr. 3 - 29 lei, LOT Nr. 4 - 21 Lei, LOT Nr. 6 - 31 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare Formular F8Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitieCerinta obligatorie: completare Formular F4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completare Formular F7certificate de atestare fiscala1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau este de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementate de lege. (alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: completare Formular F23.Persoanele care sunt responsabile cu atribuirea contractului: primar(Barabas Gligor), viceprimar(Indrei Ioan), membrii comisie evaluare: Covrig Nicoleta Maria, Duda Mariana Daniela, Radu Adela, Castrase Lucian.Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta obligatorie: completare Formular F6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceste cerinte. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in documentele prezentate. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica, Informatii privind experienta similara 1Certificat care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere criteriu: Pentru valoarea ofertei cu pretul cel mai mic se acorda punctajul maxim. Pentru celelalte valori se acorda un punctaj proportional si anume: Pn = (Pmin/Pmax) x 60, unde Pn ? punctaj obtinut de oferta cu valoarea mai mare decat cea minima Pmin ? pretul minim ofertat Pmax ? pretul ofertat de ceilalti operatori economici
Termenul de livrare
40
Descriere: Punctajul pt TL, exprimat in zile, se calculeaza astfel: a) pt cel mai redus TL dintre oferte se acorda 40 pct; b) pt alt TL decat cel prevazut la lit. a) pct se acorda astfel: PTl = (TL minim/TL ofertat) X 40; TL va fi exprimat in zile. NOTA: Ofertele cu un TL mai mare de 90 zile vor fi considerate neconforme. Ofertele cu un TL mai mic de 5 zile, termen considerat minim realist, nu vor primi punctaj pentru acest criteriu. Daca in urma evaluarii, va exista acelasi punctaj pentru pentru doua sau mai multe oferte, atunci A.C va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca pe langa punctaj, doua sau mai multe oferte au in cadrul propunerii financiare acelasi pret, A.C. va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 08:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer