Achizitie publica - Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural
Detaliu pentru invitatia numarul 340067
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340067/26.11.2012
Denumire contract: Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna ?ona, jud. Alba.? finantat prin FEADR, Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SonaCod fiscal: 4562036, Adresa: Strada Lunga nr.2, sona, Telefon: 0258.884144, Fax: 0258.884144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Lunga nr.2, sona, Romania, cod postal: 517755, telefon: +40 258884144, fax: +40 258884144, persoana de contact: Olimpia Viorica Padureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sona, Strada Lunga nr.2, Sona
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna ?ona, jud. Alba.? finantat prin FEADR, Masura 322
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare dotari necesare implementarii proiectului integrat: ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna Sona, jud. Alba.? Vor fi furnizate urmatoarele produse: echipamente it, licente software, echipamente audio video; electrocasnice; costume populare; echipament medical; mobilier;dotari PSI.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 144, 062 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? 630 lei, Lot 2 - 140 lei, Lot 3 ? 750 lei, Lot 4 - 90 lei, Lot 5 - 1230 lei, Lot 6 ? 25 lei. Se constituie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa fie prezentat in ?ORIGINAL?, obligatoriu sa fie emis pentru ofertant/asociati si in favoarea Autoritatii contractante in conformitate cu Formular F2 sau, prin virament bancar, in contul RO72TREZ0035002XXX000910 deschis la Trezoreria Blaj, cod fiscal 4562036 sau, prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a sumei in numerar, sau a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunerea ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul in care un ofertant depune oferta pe mai multe loturi, val. garantiei de participare va fi depusa cumulat pe loturile respective. Ofertantul va preciza loturile pentru care depune garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular nr. F 8? Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular nr. F 7? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competante, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si texelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau este de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementate de lege. (alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva)Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul, conform Legii nr. 279/2011.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca condi?iile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr. F 4? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr. F 6? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.F 23 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Horsia IoanViceprimar: Posa GheorgheSecretar: Buda Olimpia VioricaContabil: Boanea MariaConsilieri locali: Barbat Emil, Burja Vasile, Campean Ioan Marius, Crisan Petru, Dulau Ghedeon, Pepelea Ioan, Sabau Ioan, Szollosi Francisc, Tulea Florin, Tulea Ghedeon, Veres Iosif, Vincze Zoltan Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridice/fizice romana1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, (emis cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor).Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati 9adresa);d)structura actionariatuluie)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domenii de activitate secundare;h)situatia societatii (ex. daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire: Lista principalelor livrari de produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Ofertantul trebuie sa prezinte cel putin un document/contract/proces verbal de receptie sau un numar maxim de doua documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare in valoare totala de: minim 31.686 lei fara TVA pentru LOT 1;minim7.350 lei fara TVA pentru LOT 2;minim 37.500 lei fara TVA pentru LOT 3;minim4.630 lei fara TVA pentru LOT 4 ;minim 61.640 lei fara TVA pentru LOT 5 ;minim1.256 lei fara TVA pentru LOT 6 ;Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal al ofertantului ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila., Cerinta nr. 1 - continuareSe va completa Formular nr. F 12 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiariUltimii 3 ani se considera din :01.10.2009 ? prezentCursul euro2009 ? 4, 23732010 ? 4, 20992011 ? 4, 23792012 ? 4, 4603, Informatii privind asociatiiMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Ofertantii vor prezenta un acord preliminar de asociere, - Formular nr. F 13, in care se va stabili liderul de asociatie. De asemenea acordul de asociere trebuie sa mentioneze faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, respectiv faptul ca acestia raspund in solidar in fata autoritatii contractante. In cazul unei oferte depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, care este declarata castigatoare, operatorii economici isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului. 1)Certificat care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001:2001 sau echivalent; Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Documentele se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Note: -in cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici; - documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calculin Sectiunea VI.3-alte informatii
Termenul de livrare
40
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calculin Sectiunea VI.3-alte informatii
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 15:41