Achizitie publica - Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural
Detaliu pentru invitatia numarul 350990
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350990/25.07.2013
Denumire contract: Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna Sona, jud. Alba.? finantat prin FEADR, Masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SonaCod fiscal: 4562036, Adresa: Strada Lunga nr.2, sona, Telefon: 0258.884144, Fax: 0258.884144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Lunga nr.2, sona, Romania, cod postal: 517755, telefon: +40 258884144, fax: +40 258884144, persoana de contact: Olimpia Viorica Padureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Sona, Strada Lunga nr.2, Sona
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari pentru implementarea proiectului integrat ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna Sona, jud. Alba.? finantat prin FEADR, Masura 322
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare dotari necesare implementarii proiectului integrat: ?Modernizare infrastructura rutiera, infiintarea retea de canalizare si statie de epurare, extindere retea alimentare cu apa, infiintarea centru de zi batrani, modernizare si dotare camin cultural in comuna Sona, jud. Alba.? Vor fi furnizate urmatoarele produse: echipament medical; ustensile de bucatarie; jocuri; dotari PSI.
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 19, 645.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
390, 00 lei. Perioada de valabilitate - 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se constituie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Trebuie sa fie prezentat in ?ORIGINAL?, obligatoriu sa fie emis pentru ofertant/asociati si in favoarea Autoritatii contractante in conformitate cu Formular F2 sau, prin virament bancar, in contulRO88TREZ0035006XXX000810 deschis la Trezoreria Blaj, cod fiscal 4562036 sau, prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a sumei in numerar, sau a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul in care ofertantii doresc constituirea garantiei de participare in valuta, data pentru care se face echivalenta leu/alta valuta se considera cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; la cursul de schimb BNR
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular nr. F 8? Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr.2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular nr. F 7? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.2) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competante, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si texelor catre bugetul de stat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Nu se accepta la procedura ofertanti care nu si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul, conform Legii nr. 279/2011.Cerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr. F 4 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular nr. F 6 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr.F 23 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar: Horsia IoanViceprimar: Posa GheorgheSecretar: Buda Olimpia VioricaContabil: Boanea MariaMarginean emil ? referentAnghel Olimpia ? consilier principalConsilieri locali: Barbat Emil, Burja Vasile, Campean Ioan Marius, Crisan Petru, Dulau Ghedeon, Pepelea Ioan, Sabau Ioan, Szollosi Francisc, Tulea Florin, Tulea Ghedeon, Veres Iosif, Vincze Zoltan Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoana juridice/fizice romana1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional, Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de inregistrare;c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatuluie)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f)domeniul de activitate principal;g)domenii de activitate secundare;Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale ?care sa cuprinda cifra de afaceriglobala pe perioada ultimilor 3 ani.-se va completa Formular nr. F5Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani. Modalitatea de indeplinire: Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari Se va completa Formular nr. F 12Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
40
Descriere: Termenul de livrare se calculeaza de la emiterea ordinului de furnizare de catre autoritatea contractanta
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 15:08