Achizitie publica - Achizitie dotari pentru obiectivele ?PROMOVAREA SI IMBUNATATIREA CONDITIILOR DE DESFASURARE A FESTIVALULUI TANJAUA DE PE MARA? si ?INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI SOCIAL PENTRU PERSOANE VARSTNICE OCNA SUGATAG, JUD. MARAMURES?
Detaliu pentru invitatia numarul 326730
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326730/16.05.2012
Denumire contract: Achizitie dotari pentru obiectivele ?PROMOVAREA SI IMBUNATATIREA CONDITIILOR DE DESFASURARE A FESTIVALULUI TANJAUA DE PE MARA? si ?INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI SOCIAL PENTRU PERSOANE VARSTNICE OCNA SUGATAG, JUD. MARAMURES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA OCNA SUGATAG -PRIMARIACod fiscal: 3694535, Adresa: Str. Unirii, nr.66, Ocna sugatag, Telefon: 0262-374005, Fax: 0262-374005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediu Primarie -secretariat-, Str. Unirii, nr.66, Ocna sugatag, Maramures, Romania, cod postal: 437205, telefon: +40 262374005, fax: +40 262374005, persoana de contact: IOAN OANEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: OCNA SUGATAG, STR.UNIRII NR.66, -Sediu PRIMARIE- , Maramures, ROMANIA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari pentru obiectivele ?PROMOVAREA SI IMBUNATATIREA CONDITIILOR DE DESFASURARE A FESTIVALULUI TANJAUA DE PE MARA? si ?INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI SOCIAL PENTRU PERSOANE VARSTNICE OCNA SUGATAG, JUD. MARAMURES?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie dotari pentru obiectivele ?PROMOVAREA SI IMBUNATATIREA CONDITIILOR DE DESFASURARE A FESTIVALULUI TANJAUA DE PE MARA? si ?INFIINTAREA SI DOTAREA SERVICIULUI SOCIAL PENTRU PERSOANE VARSTNICE OCNA SUGATAG, JUD. MARAMURES?
II.1.6) CPV: 31122000-7 - Generatoare electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 208, 688 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- pentru LOT 1 = 3.000 LEI - pentru LOT 2 = 670 LEI - perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei Atentie! Pentru IMM-uri cerintele legate de garantia de participare se reduc cu 50%, conform Legii 346/2004 Modalitatile de constituire a garantiei de participare sunt urmatoarele: a) virament prin ordin de plata, cu prezentarea confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, ; b) fila CEC, cu prezentarea confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, ; c) scrisoare de garantie bancara ? Formular SGd) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA Atentie! Pentru IMM-uri cerintele legate de garantia de buna executie se reduc cu 50%, conform Legii 346/2004 Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formulare A si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent1. Formular A ? Declaratie privind eligibilitatea (va fi prezentat si de asociati si de terti sustinatori, daca este cazul)2. Cazier judiciar al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertei (va fi prezentat si de asociati si de terti sustinatori, daca este cazul)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1811. Formular B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181(va fi prezentat si de asociati , daca este cazul)?i daca este cazul , ter?ii sus?inatori vor prezenta formularul B simplificat, in care se vor pastra doar literele a), c1) si d)2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de catre primarie, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (va fi prezentat si de asociati , daca este cazul)3. Certificat de atestare fiscala de la finantele publice locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (va fi prezentat si de asociati , daca este cazul)Declaratie privind certificarea faptului ca participarea ofertantului la procedura este realizata in concordanta cu regulile de concurentaOfertantul are obligatia de a prezenta Formularul P - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.314/2010 conform modelului prezentat in Volumul IV ? FORMULARE SI MODELEDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 privind conflictul de interesePrecizare: La nivelul Autoritatii contractante, persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizare, derularea, finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt): 1. Vasile Sas, primar2. Oanea Ioan, presedinte comisie de evaluare si sef compartiment achizitii al primariei3. Toporan Vasile, membru comisie de evaluare si secretar(jurist) Primarie4. Giurgi Vasile, membru comisie de evaluare5. Balin Elisabeta, contabil PrimarieOfertantul are obligatia de a prezenta Formularul R ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conform modelului prezentat in Volumul IV ? FORMULARE SI MODELEDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraOfertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie. Se va completa Formularul C ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraAtentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: 1. 1. Certificat constatator ORC complet in original sau copie certificata conform cu originalul, emis cu cel mult 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului de achizitie publica ? pentru ofertantii persoane juridice/fizice romane. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea Autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a depus in cadrul ofertei documentul in copie certificata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalOfertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea Autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a depus in cadrul ofertei documentul in copie certificata.
Capacitatea economica si financiara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DE PE SEAP DIRECT SI FARA RESTRICTII
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:49