Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie dotari pentru obiectivul ?Construire sediu primarie comuna Avram Iancu, judetul Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 323988
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA AVRAM IANCU (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 323988/11.04.2012
Denumire contract: Achizitie dotari pentru obiectivul ?Construire sediu primarie comuna Avram Iancu, judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AVRAM IANCU (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4905550, Adresa: SAT COCESTI NR 169, JUDETUL ALBA, Avram Iancu, Telefon: 0258.786.211, Fax: 0258.786.211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AVRAM IANCU NR 169, JUDETUL ALBA, Avram Iancu, Romania, cod postal: 517068, telefon: +40 258786211, fax: +40 258786211, persoana de contact: Heler Sandu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: AVRAM IANCU NR 169, JUDETUL ALBA, Avram Iancu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari pentru obiectivul ?Construire sediu primarie comuna Avram Iancu, judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie dotari pentru obiectivul ?Construire sediu primarie comuna Avram Iancu, judetul Alba"- produsele vor fi livrate la comanda ferma a autoritatii contractante in maxim 30 zile de la lansarea acesteia.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare conform Anexei B "Informatii privind loturile"Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile incepand cu data limita de depunere a ofertelorModuldeconstituireagarantieideparticipare: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante prezentata in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform Formular 9- Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: virament bancar, in contul autoritatii contractante deschis la trezoreriaCAMPENI nr. RO46TREZ0065006XXX000410, cod fiscal 4905550- in numerar prin depunere la casieria autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaneincadrarea in prevederile art.180 din ordonantaSe va completa Formularul 1 (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareAutoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.Se va completa Formularul2Documente de confirmare: - certificate de atestare fiscalaPentru persoane juridice romane1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.- alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentacompletare Formular 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006completare Formular 4Persoanele cu functie de decizie din partea Comunei Avram Iancu implicate in procedura de achizitie sunt: Sandu Heler ? Primar Comuna Avram IancuCristian Cristea Traian ? Viceprimar Comuna Avram Iancu, Eugenia David ? Presedinte comisieMariana Gligor- menbru comisieAnca Lucica Mihaela - menbru comisieIonel Heler - menbru comisieDeclaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitiecompletare Formular 5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr. 1Certificat constatatorPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrul ComertuluiSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, in original, copie legalizata la notariat sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Din certificat trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind Cifra de afaceri2008, 2009, 2010Se va utiliza cursul mediu leu/valuta aferent fiecarui an prin raportare la cursul mediu BNR.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii3 ani, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii Certificat care sa ateste faptul ca operatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 12:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer