Achizitie publica - ACHIZITIE DOTARI PENTRU PROIECTUL INTEGRAT: ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, REABILITARE CAMIN CULTURAL SI DOTAREA ACESTUIA CU ACCENT PE CONSERVAREA SPECIFICULUI LOCAL SI A MOSTENIRII CULTURALE PRECUM SI PRIMA INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA
Detaliu pentru invitatia numarul 323147
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323147/02.04.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI PENTRU PROIECTUL INTEGRAT: ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, REABILITARE CAMIN CULTURAL SI DOTAREA ACESTUIA CU ACCENT PE CONSERVAREA SPECIFICULUI LOCAL SI A MOSTENIRII CULTURALE PRECUM SIPRIMA INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR TIP AFTER SCHOOL IN COMUNA UNIREA, JUDETUL BRAILA?, PROIECT FINANTAT PRIN MASURA 322 A PNDR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna UnireaCod fiscal: 4342707, Adresa: Comuna Unirea, Sat Valea Canepii, Judetul Braila, Unirea, Telefon: 0726730039, Fax: 0239653002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI PENTRU PROIECTUL INTEGRAT: ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, REABILITARE CAMIN CULTURAL SI DOTAREA ACESTUIA CU ACCENT PE CONSERVAREA SPECIFICULUI LOCAL SI A MOSTENIRII CULTURALE PRECUM SIPRIMA INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR TIP AFTER SCHOOL IN COMUNA UNIREA, JUDETUL BRAILA?, PROIECT FINANTAT PRIN MASURA 322 A PNDR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de dotari necesare implementarii proiectului integrat: ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE, REABILITARE CAMIN CULTURAL SI DOTAREA ACESTUIA CU ACCENT PE CONSERVAREA SPECIFICULUI LOCAL SI A MOSTENIRII CULTURALE PRECUM SIPRIMA INFIINTARE SI DOTARE CENTRU DE ASISTENTA DUPA PROGRAMUL SCOLAR TIP AFTER SCHOOL IN COMUNA UNIREA, JUDETUL BRAILA?, proiect finantat prin Masura 322 a PNDR
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 260, 524 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Cuantum pt LOT1=2.400 lei; Cuantumul pt LOT2=1.300 lei; Cuantumul pt LOT3 =1.100 lei; Cuantumul ptLOT 4=120 lei; Cuantumul pt LOT5=190 lei; Forma de constituire care va fi acceptata: a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (pentru cazul utilizarii scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 11 din Sectiunea Formulare); sau b) Ordin de plata in contul RO41TREZ1515006XXX003150, deschis la Trez. Op. a Mun. Braila, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, OP scanat, in copie conforma cu originalul; cod fiscal 4342707; sau c) Depunerea de numerar la casieria autoritatii contractante; chitanta scanata, in copie conforma cu originalul; In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la CNSC iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) litera a) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, urmatoarele sume: pentru LOT1=1.207, 01 LEI; pentru LOT2=660, 23 LEI; De asemenea, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006;Conform prevederilor art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M.-urilor, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare la procedura de atribuire. In acest caz, ofertantul va completa Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv Anexa A.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract de furnizare ce urmeaza a fi incheiat aferent fiecarui lot/loturi in parte si se va constitui in anexa la contractele respective.b)Garantia de buna executie se poate constitui astfel: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract de furnizare in parte, respectiv de la data intocmirii PV de receptie a produselor care constituie ob. contractelor si/ sau de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia, cf art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006.Cf. art. 16 alin. (2) din Legea nr.346/2004, IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de buna executie aferenta prezentei proceduri de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular nr. 12A conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In conformitate cu prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in situatia expusa la acest articol.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt obligatorii si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006: completare Formular nr. 12B conform modelului din Sectiunea Formulare;Sau, daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat eliberat de D.G.F.P.; (original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale emis de Directia de Impozite si Taxe Locale, acolo unde ofertantul isi are sediul social; (original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, daca va fi cazul, orice documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : completare Formular nr. 12C conform modelului din Sectiunea Formulare4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completare Formular nr. 12D conform modelului din Sectiunea Formulare5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular nr. 12E conform modelului din Sectiunea FormulareOfertantul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Nota: Persoanele cu functii de decizie cu privire la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ungureanu Ioan -Primarul comunei Unirea, Darjan Marius - presedintele comisiei de evaluare a ofertelor, Dediu Cezar - membru in comisia de evaluare a ofertelor, Oancea Ioana Daniela - membru in comisia de evaluare a ofertelor; Darjan Sandu - membru in comisia de evaluare a ofertelor; Popoaca Veta - secretarul comisiei de evaluare a ofertelor. 1. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator, inainte de trasmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata (acolo unde este cazul.Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile la data depunerii ofertei; (original / copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, realizata in ultimii 3 ani.Cerinta minima: valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, trebuie sa fie cel putin egala cu: - media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani pt. LOT 1 = 241.000 lei- media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani pt.LOT 2 = 132.000 lei- media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani pt.LOT 3 = 115.000 lei- media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani pt.LOT 4 =12.000 lei- media cifrei de afaceri in dom. ob contractului, in ultimii 3 ani pt.LOT 5 =19.000 leiIMM-urile vor prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii - Anexa A din Sectiunea Formulare., 2. Bilant contabil la 31.12.2010, inregistrat la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare - copie lizibila, certificata cu mentiunea ?conform cu originalul?;, 3.Potrivit prevederilor art.186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea cel putin a unui document/ contract de achizitie publica de furnizare de produse/ proces verbal de receptie sau a unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Se solicita ca in ultimii 3 ani ofertantul sa fi furnizat produse similare cu o valoare insumata, cel putin egala cu: - valoare pentru LOTUL 1 = 120.000lei fara TVA- valoare pentru LOTUL 2 =66.000lei fara TVA- valoare pentru LOTUL 3 =57.000lei fara TVA- valoare pentru LOTUL 4 =6.000lei fara TVA- valoare pentru LOTUL 5 =9.000lei fara TVAPentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, 3. Informatii privind proportia in care contractul de achizitie urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, daca este cazul., 4. Informatii privind asocierea, daca este cazul., 5. Potrivit prevederilor art.190 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a), lit.c) indice 1 si lit.d) potrivit art.19 din Legea nr.279/2011 pentru modificarea si completarea OUG nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, de la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 13:18