Achizitie publica - Achizitie dotari pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localita
Detaliu pentru invitatia numarul 341246
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341246/19.12.2012
Denumire contract: Achizitie dotari pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localitatea Bardesti, Judetul Mures, Infiintare si dotare Centru de ingrijire pentru batrani si persoane cu nevoi speciale in Comuna Santana de Mures, Judetul Mures"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SINTANA DE MURES(Primaria Sintana de Mures)Cod fiscal: 4323349, Adresa: ROMANIA, Jud.Mures, Loc. Sintana de Mures, Str. Morii, Nr.19, Santana de Mures, Telefon: 0265323517, Fax: 0265323517
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ROMANIA, Jud.Mures, Localitatea Sintana de Mures, Strada Morii, Numarul 19, Santana de Mures, Romania, cod postal: 547565, telefon: +40 265323517, fax: +40 265323517, persoana de contact: GHEORGHE RADULY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ROMANIA, Jud.Mures, Localitatea Sintana de Mures, Strada Morii, Numarul 19, Santana de Mures, Romania, cod postal: 547565
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localitatea Bardesti, Judetul Mures, Infiintare si dotare Centru de ingrijire pentru batrani si persoane cu nevoi speciale in Comuna Santana de Mures, Judetul Mures"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari conform Proiectului tehnic/Memoriului justificativ pentru proiectul ?Modernizare strazi in Comuna Sintana de Mures, Judetul Mures, Construire gradinita cu program prelungit in localitatea Sintana de Mures, Judetul Mures, Reabilitare, extindere si modernizare asezamant cultural in localitatea Bardesti, Judetul Mures, Infiintare si dotare Centru de ingrijire pentru batrani si persoane cu nevoi speciale in Comuna Santana de Mures, Judetul Mures"
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o gar.pentru part.in cuantum de 2.255, 00 lei in cazul in care se oferteaza toate cele 3 loturi, 1.446, 00 in cazul in care se oferteaza doar Lotul I, 488, 00 lei in cazul in care se oferteaza doar Lotul II, 321, 00 lei in cazul in care se oferteaza doar Lotul III.Gar.de part.se constituie in conformitate cu prev.art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prev. ref. la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a gar. pentru part.: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor .Gar. de part. pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.In cazul depunerii de oferte in asociere, gar.de part. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Gar. de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul indeplinirii conditiilor prevazute de art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma care va fi retinuta de autoritatea contractanta din valoarea garantiei de participare este de: Lot 1=723, 00 lei; Lot2=244, 00 lei si Lot 3=160, 50 lei.Contul Autoritatii Contractante, in care poate fi virata suma reprezentand gar. de part. este RO39 TREZ 4765 006X XX00 7480, deschis la Trezoreria Operativa Targu Mures. Codul de inregistrare fiscala a Autoritatii Contractante: 4323349Pentru o evaluare si raportare unitara al cuantumului gar.de part., echivalenta pentru o garantie depusa in in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.(Model orientativ Formular nr. 1)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si prezentarea de Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarilesociale de stat3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: - Raduly Gheorghe - primar- Cazan Sabadi Viorel - viceprimar- Blanaru Cosmina - sectretar- Predescu Camelia - contabil- Tempfli Angelo - referent- Bodo Jozsef - consilier local- Bubau Viorel - consilier local- Bucur Ion Razvan - consilier local- Campean Ioan - consilier local- Cerghizan Marius - consilier local- Laszlo Ildiko Tunde - consilier local- Mezei Carol - consilier local- Moldovan Calin Sorin - consilier local- Nagy Victor - consilier local- Palfi Ovidiu Romulus - consilier local- Rusu Ciprian - consilier local- Szombath Ioan - consilier local- Varga Szabolcs - consilier local- Bente Tibor - consilier local - Pentru persoane juridice romane: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Ofertantul trebuie sa aiba cod CAEN corespondent cu obiectul prezentului contract (cu lotul ofertat). Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ORC in copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu documentul depus in oferta.-Pentru persoane juridice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie minim 225.500, 00 lei in cazul in se oferteaza toate loturile. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani solicitata pe loturi este de minim: - pentru Lotul I144.600, 00 lei- pentru Lotul II48.800, 00 lei- pentru Lotul III32.100, 00 lei.Documente relevante: bilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Conditia minima de calificare pentru demonstrarea experientei similare se considera prezentarea a unor contracte de furnizare produse similare (mobilier) in ultimii 3 ani, dupa cum urmeaza: Pentru Lotul I: un contract de furnizare produse similare (mobilier) in valoare minima de 72.300, 00 lei fara TVA.Pentru Lotul II: un contract de furnizare produse similare (mobilier) in valoare minima de 24.400, 00 lei fara TVA.Pentru Lotul III: un contract un contract de furnizare produse similare (mobilier) in valoare minima de 16.050, 00 lei fara TVA.Ofertantul vaprezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar Cerinta nr.1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO9001. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are impelementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca urmeaza aceleasi metode din standard. In cazul asocierii aceasta cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIn SEAP atasat prezentei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 07:31