Achizitie publica - ACHIZITIE DOTARI PENTRU ZONA AGREMENT ?STRAND? MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
Detaliu pentru invitatia numarul 353766
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353766/17.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI PENTRU ZONA AGREMENT ?STRAND? MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MOTRUCod fiscal: 5455844, Adresa: Primaria Motru, B-dul Garii Nr. 1, jud Gorj, Motru, Telefon: 0253-410560, Fax: 0253-410560
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 0253410007, fax: +40 0253410007, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a C.L. Motru, bd. Garii, nr. 1, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI PENTRU ZONA AGREMENT ?STRAND? MUNICIPIUL MOTRU, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului consta in achizitionarea de dotari pentru zona de agrement ce se va realiza in Municipiul Motru, judetul Gorj, respectiv mobilier pentru birouri si vestiare, echipamente de joaca si sport, mobilier pentru terase si plaja, recipiente pentru deseuri
II.1.6) CPV: 37410000-5 - Echipament pentru sporturi in aer liber (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 433, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lot 1:1700 leiLot 2:770 leiLot 3:4700 leiLot 4:1200 leiLot 5:200 leiOfertantii au posibilitatea de a constitui garantia de participare si in valuta. Echivalentul in valuta al garantiei de participare se va face la cursul comunicat de BNR in data aparitiei in SEAP a invitatiei de participarePerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui in urmatoarele forme: a) instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - original, conform formularelor 8.1 ? 8.5prezentatein Cap. III ? Formulare;b) OP in contul de garantii al autoritatii contractante ? in original cu confirmarea entitatii bancare care a efectuat transferul: RO 44 TREZ 3385 006X XX00 0329 - TREZORERIA MOTRU, PRIMARIA MOTRU, C.F. 5455844Ofertele care la deschidere nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, se resping.Ofertantii care se incadreaza in categ IMM cf legii 346/2004 au dreptul sa constituie ca si garantie de participare jumatate din suma specificata. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind apartenenta la categ. IMM-urilor intocmita cf. formularului 9 din Cap. III ? formulare.In cazul unei asocieri, garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din suma solicitata doar in cazul in care fiecare asociat se incadreaza in categoria IMM-urilor. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de declaratia pe proprie raspundere a fiecarui asociat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in cazurile prevazute de art. 87, alin. 1 din HG 925/2006 sau o fractiune din aceasta in conditiile prevazute de art. 278-1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaPrezentarea formularului 1 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaPrezentarea formularului 2 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Pentru persoane juridice romane: Prezentarea de certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul consolidat al statului emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste plata obligatiilor fata de Bugetul de Stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea de certificate de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei de pe raza careia ofertantul isi are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de Bugetul Local in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. Documentele vor fi prezentate in limba de origine ? in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea conform cu originalul, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului.In cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta aceste documente si va trebui sa indeplineasca conditia de a-si fi indeplinit obligatiile de plata la bugetul de stat si cele locale.Cerinta nr. 3Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr. 314/2010.Prezentarea formularului 3 din Capitolul III ? FormulareIn cazul in care ofertantul reprezinta o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest formular completat cu propriile date.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006Prezentarea formularului 4 din Capitolul III ? FormularePrezenta declaratie se va completa atat de catre ofertanti, cat si de catre ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Hanu Dorin ? primar, Dobrica Tudor ? vicepimar, presedintele comisiei de evaluare, Anghelescu Ion, Cojocaru Ion, Coltatu ? Neghina Constantin, Chitulescu Niculina, Iovan Sorin Ioan, Fotescu Valeriu, Miscodan Florin Constantin, Petrescu Ilie, Petrisor Florentina Eugenia, , Mihaila Virgil, Mihartescu Mircea, Marsu Vasile, Popa Mihaita, Raducu Ion, Radoslav Daniel, Ruset Nicolae, Sbenghea Laurentiu, Vintilescu Elena - consilieri locali, Paun Marian, sef Serviciu RUIPPC ? membru in comisia de evaluare, Luta Florian, consilier Birou Achizitii Publice ? membru in comisia de evaluare, Stroescu Gina, sef Birou Achizitii Publice ? membru in comisia de evaluare, Aldulescu Carmen, inspector serviciu RUIPPC ? membru in comisia de evaluare, Szamosvari Stefan, referent de specialitate Birou Achizitii Publice ? membru supleant in comisia de evaluare, Minciuna Constantin, inspector Birou Achizitii Publice ? membru supleant in comisia de evaluare, Nicu Marian ? manager proiect Cerinta nr. 1Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romanePrezentarea certificatului constatator emis de ONRC de pe langa instanta competenta care sa contina informatii reale / actuale despre ofertant la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este o asociere intre mai multi operatori economici, fiecare asociat va prezenta acest document.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta certificatul constatator emis de ONRC in original sau in copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straineIn cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri Se va prezenta cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1 Euro = 4, 2379 lei, 2012:1 Euro = 4, 4560 leiPentru calcululechivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii cu privire laprincipalele furnizari de produse in ultimii 3 ani.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: 2010:1 Euro = 4, 2099 lei, 2011:1 Euro = 4, 2379 lei, 2012:1 Euro = 4, 4560 lei, 2013:1 Euro = 4, 3964 leiPentru calcululechivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNRPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2013 14:51