Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie dotari punct de informare turistica?


Detaliu pentru invitatia numarul 340541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CACICA
Numar invitatie: 340541/04.12.2012
Denumire contract: ?Achizitie dotari punct de informare turistica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CACICACod fiscal: 4441174, Adresa: Loc. Cacica, Sat Pirtestii de Sus, Jud. Suceava, Cacica, Telefon: 0230237002, Fax: 0230237085
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Cacica, Sat Pirtestii de Sus, Jud. Suceava, Cacica, Romania, cod postal: 727097, telefon: +4 0230237002, fax: +4 0230237085, persoana de contact: Elena Boloca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte a primariei Comunei Cacica, judetul Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie dotari punct de informare turistica?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Achizitie de dotari pentru punctul de informare turistica?
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 290 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: LOT 1= 2.236, 16 lei, LOT 2=1.568, 55 lei, LOT 3=449, 52 lei, LOT 4=311, 55 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta(conf. Formular 2)sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a)a unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult trei zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In cazul in care autoritatea contractanta se afla in situatia de a anula procedura de atribuire, garantia de participare se restituie dupa data expirarii termenului de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la aceasta data.In cazul formularii unei contestatii si a respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conform prevederilor art.271 indice 1 din OUG34/2006.Data la care se face ehivalenta leu/euro este data aprobarii Raportului de selectie pentru proiectul finantat prin program FEADR, Curs BCE din 18.10.2011, 1 euro=4, 3525 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea-Se va completa si prezentaFormularul 32)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din O.U.G. nr. 34 / 2006 -Se va completa si prezentaFormularul 43)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si prezentaFormularul 84)Situatii scadente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Se vor prezenta : - Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local .- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul consolidat.Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va completa si prezenta Formularul 66) Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.-Se va completa si prezenta Formularul 77) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administra?ie/organ de conducere sau de supervizare si nu are ac?ionari ori asociati persoane care sunt so?/so?ie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care de?in func?ii de decizie in cadrul autorita?ii contractante, conformart. 691din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Cacica, dupa cum urmeaza: 1.d-na Elena BOLOCA ? primarul comunei2.d-l Sobea Gheorghe- viceprimarul comunei3.d-l Constantin CIORNEI ? inspector de specialitate in cadrul primariei Cacica4.d-na Sahlean Floricica Lucia - Consilier5.d-l Neculai CIORNEI- consilier6.d-l Todosi Petru ? consilier7.d-l Mireuta Spiridon ? consilier juridic8.d-na Gratiela VOLANSCHI ? secretarul comunei9.d-l Cornel COZMICI- referent10.d-l Alexandrovici Silvestru ? consilier local11.d-l Andronic Maria ? consilier local12.d-l Cehaniuc Robert ? consilier local13.d-l Ciornei Dumitru ? consilier local14.d-l Ciornei Ioan ? consilier local15.d-l Cretu Constantin ? consilier local16.d-l Finis Ioan ? consilier local17.d-l Hopulele Gheorghe Marcel? consilier local18.d-l Marculeac Cazimir ? consilier local19.d-l Markulak Ghervasie ? consilier local20.d-l Orleanu Petru ? consilier local21.d-l Sava Neculaie ? consilier localFormularul va fi prezentat completat, dupa caz , de catre ofertant, ofertant-asociat, subcontractant, terti sustinatori a).Persoane juridice romaneCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaa) Se va prezenta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; documentul poate fi prezentat in una din formele: original/copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul. Informatiile cuprinse in document vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte si constituie conditie de calificare.b). Persoane juridice / fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului.b) Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romanaOfertantul castigator va prezenta pentru conformitate , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani fiscali.Se va prezenta in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul- Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pe ultimii 3 ani fiscali.In cazul operatorilor economici din afara tarii se vor prezenta documentele echivalente in functie de legislatia din tara in care operatorul economic este inregistrat., Declaratie privind cifra de afaceri globala.Se va prezenta Fisa de informatii generale- Formularul 9-care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009) sa fie: minim 233.616 lei pentru Lot 1, 156.855, 40 lei pentru Lot 2 , 44.952 lei pentru Lot 3 si, 31.155, 94 leipentru Lot 4. Curs de referinta pentru care de determina echivalenta RON/EUROeste ? Cursul mediu BNR .Curs de schimb mediu 2009 ? 4, 2373 leiCurs de schimb mediu 2010 ? 4, 2099 leiCurs de schimb mediu 2011 ? 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor bunuri livrate in ultimii 3ani-Se va completa si prezenta Formularul11, Informatii privind experienta similara.Se va completa si prezenta Formularul 10.Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie avand ca obiect livrarea de produse de natura si complexitatea celor ofertatea caror valoare sa fie cel putin egalacu valoarea actualei achizitii, in functie de fiecare lot in parte(Lot 1=116.808 lei; Lot 2=78.427, 70 lei; Lot 3=22.476lei;Lot 4=15.577, 97 lei).Documentul/contractul/procesul verbal de receptie se va prezenta in copieconform cu originalul si trebuie sa contina minim paginile care contin informatii cu privire la contractanti, obiectul de activitate si valoarea.Cursul de schimb utilizat pentru echivalenta ron/euro este Curs BCE din 18.10.2011, 1 euro=4, 3525 lei, data aprobarii Raportului de selectie pentru proiectul finantat prin program FEADR
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 10:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer