Achizitie publica - ACHIZITIE DOTARI SI ECHIPAMENTE IT ?Extindere, reabilitare cladire existent in vederea infiintarii unui centru de asistenta si suport pentru persoane varstnice?
Detaliu pentru invitatia numarul 326666
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326666/16.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI SI ECHIPAMENTE IT?Extindere, reabilitare cladire existent in vederea infiintarii unui centru de asistenta si suport pentru persoane varstnice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FITIONESTI (CONSILIUL LOCAL FITIONESTI)Cod fiscal: 4447193, Adresa: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Telefon: 0237677822, Fax: 0237677847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Fitionesti, Romania, cod postal: 627135, telefon: +40 237677847, fax: +40 237677847, persoana de contact: CAZACU IORDACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI FITIONESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE DOTARI SI ECHIPAMENTE IT?Extindere, reabilitare cladire existent in vederea infiintarii unui centru de asistenta si suport pentru persoane varstnice?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de dotari pe loturi: Echipament si accesorii pentru computer; Pachete software si sisteme informatice; Articole si echipament de sport; Mobila, inclusiv mobila de birou, accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat;Echipamente medicale; Echipament de lupta impotriva incendiilor, de salvare si de siguranta; Instrumente muzicale, articole sportive, jocuri, jucarii, obiecte de artizanat, obiecte de arta si accesorii; Materiale si echipamente de pregatire; Echipament de bucatarie, articole de menaj si de uz casnic si articole de catering; Articole textile.
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 289, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare: lot 1 = 1200 lei, lot 2 = 100 lei, lot 3 = 2500 lei, lot 4 = 1.200 lei, lot 5 = 150 lei, lot 6 = 400 lei.b)Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor c) Forma de constituire a garantiei de participare :1. Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care se prezinta in original; instrumental de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 2. ordin de plata, confirmat de banca , in contul autoritatii contractante nr. RO52TREZ6945006XXX000035, deschis la Trezoreria Panciu, cod fiscal 4447193 pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta, care, deasemenea, se prezinta in original.3. In numerar la casieria UAT Fitionesti. Dovada constituirii garantiei de participare in forma, cuantumul si perioada de valabilitate solicitate se va depune pe exteriorul plicului ce contine oferta.Garantia de participare se constituie conf.HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.In cazul depunerii unei contestatii de catre op. ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru loturile care se incadreaza in pragul valoric prevazut de lege).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Conform Art 11 alin"(4) din HG 925/2006 actualizata Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilorde calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care, un ofertant se va folosi de prezenta declaratie, se va avea in vedere ca certificatele de plati catre bugetul local si bugetul de stat precum si certificatul constatator emis de ORC mentionate in anexa declaratiei sa fie eliberate anterior depunerii ofertelor - se are in vedere art. 2, alin. 2 lit. b - 'tratamentul egal' din OUG 34/2006, completata si modificata."b) In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte iar cerintele privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii.c) Operatorii economici ce nu detin resursele tehnice sau profesionale necesare furnizarii anumitor categorii de produse vor prezenta pentru sustinatori Angajament de sustinere in conformitate cu prevederile Art. 186 si 190 din OUG 34/2006 insotite de Declaratia privind eligibilitatea si Declaratia conform Art. 181, art. a), c) indice 1 si d) din OUG 34, si vor face dovada capacitatii de executie (resurse tehnice si personal specializat) pentru acele produse pentru care a fost cooptat.Vor fi exclusi de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.Ofertantii vor depune urmatoarele documente: 1. Declaratie de eligibilitate: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat (Formular 5)- in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.2. Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat (Formular 6) in original din Sectiunea formulare, semnat, datat si stampilat de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta, in conformitate cu O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata cu Legea nr. 279/2011.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare ofertant asociat/tert va prezenta documentele mai sus mentionate.3. Declaratii privind calitatea de participant la procedura: Cerinta obligatorie: prezentare formular (Formular 7) completat din Sectiunea Formulare.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate.4. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat: Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat de atestare fiscala, eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.5. Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de local: Cerinta obligatorie: -Se solicita Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatea publica locala, cu situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau in copie vizibila cu mentiunea ? conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal sau de catre persoana imputernicita de acesta.ATENTIE! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din Sectiunea Formulare - Formular 18.7. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 69^1 din OUG 34/2006: Cerinta obligatorie: prezentare formular completat din Sectiunea Formulare - Formular 14.Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Cazacu Iordache?Primar;
- Duna Nicuta ? Contabil;
- Ifrim Roxana - Secretar;
- Zaharia Costica - Responsabil Achizitii Publice. Pentru Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ») din care sa rezulte : a) ca obiectul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) include serviciile care fac obiectul achizitiei publice;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006, privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului.ATENTIE! Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizica avand ca obiect serviciile de furnizare care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Ofertantul care nu poate face dovada situatiei personale va fi exclus din procedura.- Pentru Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta Fisa de informatii generale siBilant contabil (anul 2011) inregistrat de organele competente ? in copie certificata conform cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere referitoare la contractele de livrari efectuate in ultimii 3 ani.Se vor prezenta de asemenea informatii relevante dintr-un contract similar de livrari, proces-verbal de predare-primire si recomandare din partea unui beneficiar., Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare ? in original. Ofertantul va prezenta resursele disponibilizate pentru indeplinirea contractului de furnizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:37