Achizitie publica - Achizitie dotari specifice obiectivului de patrimoniu in cadrul proiectului ?Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad?
Detaliu pentru invitatia numarul 321094
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321094/02.03.2012
Denumire contract: Achizitie dotari specifice obiectivului de patrimoniu in cadrul proiectului ?Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VASLUICod fiscal: 3394171, Adresa: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Telefon: 0235361088, Fax: 0235361090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 235361095, fax: +40 235361091, persoana de contact: Vasiliu Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cosiliul judetean Vaslui, strada Stefan cel Mare nr 79, municipiul Vaslui, judetul Vaslui, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie dotari specifice obiectivului de patrimoniu in cadrul proiectului ?Reabilitarea Centrului Cultural Istoric al municipiului Barlad?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarile ce vor fi achizitionate sunt: -Pentru Teatrul ?V.I. Popa?: 4 bucati module ghiseu si 270 de scaune fixe ( pentru Teatrul ?V.I. Popa si Muzeul ?Vasile Parvan) ;
-Pentru Muzeul ?Vasile Parvan?: un sistem complex de expunere obiecte marunte, un sistem complex de expunere pentru obiecte medii si mari, untransportor persoane cu handicap pe platforma elevatoare (circulatie verticala pentru persoanele imobilizate in scaun), un infochiosk (monitor de tip ?touchscreen?) cu soft inclus;
-Echipamente PSI ce cuprind: 60 de stingatoare cu spuma chimica, doua pichete incendiu.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 405, 374.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8.100, 00 lei- valabilitate a garantiei: 120 zile, incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ? JUDETUL VASLUI.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Atentie ! De asemenea documentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar contestatia este respinsa, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma 4.053, 74 lei calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.- ordin de plata in contul Autoritatii Contractante - JUDETUL VASLUI (cod fiscal 3394171, cont RO90TREZ6565006XXX000252, deschis la Trezoreria Vaslui), confirmat (certificat) de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- fila CEC in favoarea Autoritatii Contractante - JUDETUL VASLUI, confirmata (certificata) de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- sume in numerar depuse la casierie, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului.Se poate constitui: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se poate constitui conform prevederilor art. 90 alin(3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ;Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 1A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 2A.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoanele juridice romane / straine vor prezenta: a. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil) sau echivalent, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Persoanele juridice romane vor prezenta: a. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si a contributiile pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».b. Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata / autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Persoanele juridice straine vor prezenta: a. Documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, catre bugetul local si catre bugetul asigurarilor sociale, eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente), in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul », la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, nu se emit asemenea documente, ofertantul va prezenta in acest sens o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratie pe propria raspundere, o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice care are competente in acest sens.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Ofertantul nu are dreptul, ca in cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractor in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorul economic trebuie sa completeze si sa prezinte Formularul 14A - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.De asemenea fiecare subcontractant declarat in oferta este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Cerinta nr. 4- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Formularul 16A - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.De asemenea fiecare subcontractant declarat in oferta este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Fiecare tert sustinator va prezentaaceasta declaratieNota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Vasile Mihalachi ? presedinte;Dumitru Buzatu-vicepresedinte;Corneliu Bichinet-vicepresedinte;Stoica Gheorghe-secretar, Manolachi Petrica- sef serviciu, Huides Manuela-director, Zurba Dorina-consilier, Vieriu Vasile- director, Vasiliu Corneliu- consilier, Iacob Iulia- consilier;Besliu Marian-arhitect sef.-Cerinta nr. 5- respectarea regulilor de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va prezenta Formularul 15A - Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Cerinta nr. 1- ofertantul trebuie sa aiba obiect de activitate corespunzator exercitarii activitatii profesionale pentru indeplinirea contractului respectiv.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriia) Persoane juridice/fizice romane- Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezinte Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte obiectul de activitate, nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul »;b) Persoane juridice /fizice straineOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa prezintedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul ».Documentele depuse de ofertanti vor fi valabile la data deschiderii ofertelor si trebuie sa ateste faptul ca : ?domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, are obligatia de a prezenta pentru conformitate, la cererea comisiei de evaluare a ofertelor, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, Certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata, daca nu a fost depus in aceasta forma initial in oferta.Cerinta nr. 2- ofertantul trebuie sa fie autorizat de ISCIR sau de catre autoritatile competente din statele membre pentru montarea si punerea in functiune a transportorului persoanelor cu handicap pe platforma elevatoareModalitatea de indeplinire: Ofertantulva prezinta autorizatie de functionare emisa de ISCIR sau de catre autoritatea competenta a statului membru la care se va alatura traducerea autorizata a acestuia in limba romana.Ofertantii autorizati de catre autoritatile competente din statele membre vor prezenta si dovada inregistrarii in registrul ISCIR al persoanelor juridice autorizate in conformitate cu prevederile prescriptiei tehnice PT R1-2010 aprobata prin Ordinul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri nr.1.404/ 2010.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de minimum 800.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a efectuat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei cel putin 1 contract sau maxim 4 contracte, care sa fi avut o valoare cumulata de 405.000, 00 lei fara TVA;Cerinta nr. 2- informatii privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti;
- informatii privind asocierea. Cerinta nr. 1- asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii - Certificarea sistemului de management al calitatii - ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata acestei invitatii in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 08:23