Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echip. de incalzire, lucrari de instalare echip. de incalzire centrala inclusiv instalatii electrice aferente, elab. doc.finale pt. obt. avizelor nec. functionarii, in cadrul ob.de inv. Reparatie capitala - reabilitare centrala termica, Muzeul


Detaliu pentru invitatia numarul 336706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Muzeul National al Unirii Alba Iulia
Numar invitatie: 336706/04.10.2012
Denumire contract: Achizitie echip. de incalzire, lucrari de instalare echip. de incalzire centrala inclusiv instalatii electrice aferente, elab. doc.finale pt. obt. avizelor nec. functionarii, in cadrul ob.de inv. Reparatie capitala - reabilitare centrala termica, Muzeul Nat.al Unirii Alba Iulia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National al Unirii Alba IuliaCod fiscal: 4331457, Adresa: str. Mihai Viteazul, nr. 12-14, Alba Iulia, Telefon: 0258813300, Fax: 0258811853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Viteazul, nr. 12-14, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510010, telefon: +40 0258813300, fax: +40 0258811853, persoana de contact: Constantin Inel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul National al Unirii Alba Iuliastr. Mihai Viteazul, nr. 12-14, Alba Iulia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echip. de incalzire, lucrari de instalare echip. de incalzire centrala inclusiv instalatii electrice aferente, elab. doc.finale pt. obt. avizelor nec. functionarii, in cadrul ob.de inv. Reparatie capitala - reabilitare centrala termica, Muzeul Nat.al Unirii Alba Iulia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru aducerea centralei termice la nivelul cerintelor din legislatia actuala, se propune inlocuirea tuturor echipamentelor si instalatiilor existente din centrala termica, cu utilaje si echipamente performante cu randamente ridicate si dotate cu automatizare corespunzatoare.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4200 lei; Per. de valab. a gar. pt. particip. 60 zile de la term.lim.de primire a ofertelor.Forma de const. a gar.de particip. care va fi acceptata: prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prez. in original;sau prin ordin de plata in contul RO54TREZ0025006XXX004782 deschis la Trezoreria municipiului Alba Iulia, cu cond. conf. de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor Cod Fiscal 4331457, Modalit. de const. a gar. de particip. sunt cele prevazute la art. 86(1) din HGnr. 925/2006.Gar. de particip.trebuie sa fie irevocabila si trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine gar. de particip., ofertantulpierzandastfelsumaconstituita, atunci candacestaseaflainoricaredinsituatiile: a)isi retrage oferta in per.de valabilit. a acesteia;b)ofertasafiindstabilitacastigatoare, nuconstituie gar. de buna executie in per. de valabilit. a oferteisi, oricum, numaitarziude15ziledela semnarea contr.c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per.de valabilit. a ofertei.d)C.N.S.C.respinge contestatia facuta de ofertant ca nefondata in cf. cu prev. art. 278^1 alin.(1)lit.b) din OUG, atunci A.C. va retine contestatorului din gar. de particip.in raport cu val. estimata a contr. suma de 2100 lei.Gar. de participare se returneaza in cf. cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 si ale art. 278^1, alin. (2) din OUG 34/2006.Nota: Ofertantii care se prezinta la proced. de achizitie in cal. de IMM, vor prezentadovada constit. gar. de particip. in cuantum de 50% din val. integrala a acesteia, insotita de Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM . Neprezentarea gar. de particip. conduce la respingerea ofertei.lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA, se constituie prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata intermediare, in procent de 10%. In acest caz prestatorul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezorerie. Suma initiala care se depune de contractant in contul astfel deschis, nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se restituieconf.art 92 alin. (4) -din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul castigator nu depune suma initiala de 0, 5% din pretul contractului in contul astfel deschis, autoritatea contractanta vaconsideracontractulca neincheiat urmand a fi retinuta garantiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 si art.181Autoritatea contractanta va exclude operatorii care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din ordonanta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe solicita completarea si semnarea de catre reprezentantul legal al ofertantului Formular 1In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Documente de confirmare: - certificate de atestare fiscala1) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.2) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, privindsituatia obligatiilor catre bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Documentele vor fi prezentate in original sau in copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 2? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta nr.3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formular 3? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr.4Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006Se va completa Formular nr. 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoane cu func?ie de decizie din cadrul Muzeului National al Unirii Alba Iulia: Gabriel Rustoiu ? Director general, Constantin Inel ? Director general adjunct, Alina Pohontu ? Contabil Sef, membrii Consiliului de administra?ie: Gabriel Rustoiu ? Pre?edinte, Constantin Inel, Alina Pohontu, Alexandru ?tirban, Ioan Bodea.Persoanele cu functie de decizie din cadrulConsiliului Judetean Albasunt : Ion Dumitrel ? Presedintele Consiliului Judetean Alba, Cucui Alin Florin ? vicepresedinte, Roman Florin Claudiu ? vicepresedinte; Hurbean Mariana - Secretar al Judetului Alba; Marian Florin Aitai ? Director executiv; Opruta Elena - Director executiv adjunct. Consilieri judeteni: Bibolar Horatiu Mugur; Cenusa Marin; Chiriac Raul Dumitru; Cira Grigorescu Gabriel; Cojocaru Igor; Cretu Simion; Daramus Eugenia Marcela; Dirzu Ioan; Dragosin Petru Romi; Filipescu Cornel; Fulea Dumitru; Fulea Ioan; Florea Ioan; Hategan Marius Nicolae; Ivinis Gheorghe Ioan; Marincas Ion; Mihai Nicusor Mircea; Mocan Angelica Elisabeta; Morar Lucian Mihai; Narita Virgil Nicolae;Oltean Ioan; Pasca Cristian Dan; Popa Romul; Pusca Nicolae; Racuci Claudiu Vasile; Sandea Dorin Gheorghe; Simion Marcel; Stan Marcel Ioan; Tatar Virgil; Truta Nicolae. Cerinta nr. 1Demonstrarea formei de inregistrarePersoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriDocumente edificatoare: 1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, semnata de reprezentantul legal si stampilata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Persoane juridice /fizice strainePrezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective, si insotite de traducerea legalizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.constituie conditie de calificareOfertantul trebuie sa detina: 1.Autorizatie de comercializare, montare, instalare, punere in functiune a sistemelor de automatizare in conformitate cu prescriptiile ISCIR, in termen de valabilitate.2.Autorizatie de la Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei pentru executie, verificari si revizii la instalatii de gaz si instalatii electrice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bonitate/acces la resurse: Ofertantul va face dovadaca are acces sau disponibil de resurse financiare pentru demararea si executarea lucrarilor pentru o perioada de 1 luna, in suma de minimum 210.000 lei, Informatii privind situatia economico-financiara, Continuare cerinta 2Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: Se completeaza Formular nr. 5 - Declaratie privind cifra de afaceriDocumente relevante: ? Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, in xerocopie, certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura trebuiesa declare principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va face dovada executarii, in ultimii 5 ani, a minim un contract de lucrari, de aceeasi natura si complexitate cu cel care face obiectul prezentului contract, in valoare de minim 200.000 lei fara TVA, insotit de confirmare/ certificare din partea beneficiarului, continuaare cerinta 1Se completeaza Formular 6 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -;PrezenatareCertificate/documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare si anume: a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea beneficiarilor;c) Documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari;Toate copiile vor avea mentiunea reprezentantului legal al ofertantului ? conform cu originalul? cu semnatura si stampila., Informatii privind dotarea tehnicaOperatorii economici participanti la procedura trebuiesa faca dovada ca dispun de utilaje, instalatii echipamente tehnice necesare indeplinirii contractului.Cerinta obligatorie: - Se completeazaFormular nr. 7., Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducereDeclaratie ceva contine informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor., continuare cerinta 3Cerinta obligatorie: - Se completeaza Formular nr. 8va fi insotit de CV-urilepersonalului de specialitate care va conduce executia lucrarilor., Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontrcatantilor propusi., Continuare cerinta 4- Se completeaza Formular nr. 9- acord de subcontractare ? numai daca este cazul. Acordurile de subcontractare prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica, Informatii privind asociatiiIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplibneasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, precum si oricare alte conditii solicitate a fi indeplinite de catre asociati din cadrul Documentatiei de atribuire. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii., Continuare cerinta 5Se completeaza Formular nr. 10 ? Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul de asociatie si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procentual din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data depunerii ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Nu se accepta certificat in curs de atestare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.10.2012 14:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer