Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipament de prelucrare a lemnului si pietre de polizat


Detaliu pentru invitatia numarul 334375
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 334375/28.08.2012
Denumire contract: Achizitie echipament de prelucrare a lemnului si pietre de polizat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipament de prelucrare a lemnului si pietre de polizat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipament de prelucrare a lemnului, discuri abrazive pentru ascutit echipamentul de prelucrare a lemnului, discuri de taiat si polizat.
II.1.6) CPV: 43810000-4 - Echipament de prelucrare a lemnului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 325, 631.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ( in acest caz pentru fiecare lot ) este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de: Lotul nr.I: 1.046 euro, echivalentul a 4.773, 60 lei; Lotul nr.II: 380 euro, echivalentul a 1.739 lei. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de : - Lotul I: 523 euro, echivalentul a 2.386, 80 lei (conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 ); - Lotul II: 190 euro, echivalentul a 869, 50 lei(conf.art.278^1, alin.1, lit.a din OUG nr.34 / 2006 ). Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul Directiei Silvice Neamt, cat si in SEAP (copia acesteia) pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Se va completa formularul nr.11 sau nr.12, functie de cum prevede daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006. C) Plata in numerar la casieria directiei silvice pana la data si ora de cand autoritatea contractanta are acces la documente, conf.art.86 din HG 925 / 2006. Dovada constituirii garantiei de participare se depune in SEAP.In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune in SEAP dovada ca sunt I.M.M.(formularul nr.1) Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formulare: Declaratie privind eligibilitatea(se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Gherghel Doru ? director; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; Ing.Isciuc Dana ? responsabil achizitii publice; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia? comp.juridic;jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar contabil; ing.Cochilet Catalin - birou productie; ing.Ilie Ciprian - birou productie; Ing.Nita Vasile - sef CPL Tg.Neamt.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(se va prezenta de ofertanti si daca este cazul de ofertanti asociati; terti sustinatori.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34 / 2006);Prezentare: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in unadin situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/fizice straine - Respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se va prezenta formularul: ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani?., Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Domeniul de activitate al subcontractantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii., Informatii privind asocierea.Completarea formularului ?Acord de asociere?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2012 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer