Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipament IT UIP in cadrul proiectului SMIS CSNR 17015


Anunt de atribuire numarul 128613/16.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
Administratia Parcului National Calimani RA
Adresa: str. 22 Decembrie, nr. 5, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 7258700, Suceava, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0230 371104, Fax: 0230 374197
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Achizitie echipament IT UIP in cadrul proiectului SMIS CSNR 17015
II.2) Obiectul contractului achizitionare de laptop si multifunctionala
II.3) Tip contract Furnizare
II.4) CPV 31710000-6 - Echipament electronic (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 276220/06.01.2011 15:34
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 4
Valoare estimata totala 20, 549.16 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
315 / 04.02.2011
15, 224RON
Castigator
CUI
Adresa
HERALD S.R.L.
RO 7384634
Str. Marasti, Nr.3, Bl.3, Tr.II, Suceava, 720144, Suceava
Total (fara TVA): 15, 224RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: HERALD S.R.L.
Valoare contract: 15224.00 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer