Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipament neutralizare deseuri medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 342154
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" Iasi
Numar invitatie: 342154/29.01.2013
Denumire contract: Achizitie echipament neutralizare deseuri medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiCod fiscal: 4701339, Adresa: Str. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Telefon: 0232/264266, Fax: 0232/477309
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiStr. Vasile Lupu nr 62, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 0232/264266, fax: +40 0232/477309, persoana de contact: Nicoleta Dogaru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii "Sf.Maria" IasiBirou Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipament neutralizare deseuri medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECHIPAMENT PENTRU TRATAREA SI ELIMINAREA FINALAADESEURILOR MEDICALE PERICULOASE - NEUTRALIZARE DESEURI MEDICALE
II.1.6) CPV: 42940000-7 - Utilaje pentru tratarea termica a materialelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 548.39 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de8870, 97 lei (max 2% din valoarea totala estimata a contractului de furnizare)valabila 90 de zile de la data limita dedepunere aofertelor .Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86alin.1 din HG 925/2006 in contul RO 43 TREZ 406 5006 XXX 015 628 TREZORERIA IASI sau prin depunere numerar la casieria unitatii noastre. Dovada constituirii garantiei de participare, se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a oferteiInstrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278aliniat 1 din OUG 34/2006.Avand in vedere scopul declarat al Legii nr.346/2004, acela de a stimula infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, consideram ca reducerea de 50% pentru criteriile de calificare legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitii publice de produse, servicii si lucrari se aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna in cazul in care aceste grupuri sunt alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului de furnizare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului de furnizare, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul de furnizare fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Restituirea garantiei de buna executie se face conform art.92 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea art. 180 din OUG 34/2006-Completarea si prezentarea Formularuluidin Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire-? in original2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Completarea si prezentarea Formularului din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire? in original3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Eliberat de Primaria locala? din care sa reiasa ca ofertantul /candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original /copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in original6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Completata in conformitate cu formularul corespunzator din Sectiunea III ? ?Formulare?. ? in originalMentionampersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Prof. Dr. Marin Burlea ? Manager, ec. Alina Maria Vrabie ? Dir. financiar contabil, Dir. Medical ? Nistor Nicolae, As. princip. Cosmolesei Maria? Dir. Ingrijiri, Dr. Cardei Geanina, Ing. Burtianu Carmen, Ing. Brosteanu Mihai si respectiv conform deciziei de evaluare a ofertelor nr. 917/02.11.2012 : cs.jr. Diana Cardas, Ing. Pinzaru Lacramioara, Ref. Dogaru Nicoleta 1. Certificat constatator sau orice alt document care dovedeste personalitatea juridica a operatorului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in conformitate cu formularul Informatii GeneralePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ? din Sectiunea III a prezenteidocumentatii de atribuire, 2. Se vor prezentacertificate /documente, emise de beneficiar din care sa reiasa furnizarea de astfel de produse, 3. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are o echipa formata din cel putin urmatorii specialisti, corespunzatori pentru echipamentele ofertate: a)personal tehnic de specialitate in vederea montarii/ instalarii si punerii in functiune a echipamentelor furnizate, b) personal tehnic de specialiate pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie;c) personal pentru instruirea personalului medical si a personalului tehnic.Pentru echipa propusa, ofertantul va prezenta: 1) documente prin care confirma /probeaza calificarea personalului propus pentru montare/instalare/PIF/asistenta tehnica/ instruire2) CV-urile personalului propus, inoriginal, semnate de persoana in cauza.3) Documente care demonstreaza calificarea personalului: diplome studii, certificarile/atestatele profesionale in termen de valabilitate, necesare dovedirii pregatirii profesionale conform rolului acordat in echipa si a experientei specifice solicitate., 4. Lista personalului specializat pentru executarea, instalarea, punerea in functiune si service-ului in perioada de garantie pentruechipamentele ce vor fi livrate ? original, semnat sistampilat, 5. Informatii privind subcontractantii. Ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul de achizitie publica.In acest sens ofertantul are obligatia de a preciza in documentele ofertei: - partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze;
- datele de recunoastere ale subcontractantilor., 6. Certificat de conformitate CE (marca CE) al produsului ofertat sau declaratie de conformitate CE. Informatii privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii - ISO 9001/2008 sau echivalent in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau orice alt documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.02.2013 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.02.2013 13:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer