Achizitie publica - achizitie echipament pt protectie
Detaliu pentru invitatia numarul 357274
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357274/03.02.2014
Denumire contract: achizitie echipament pt protectie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUICod fiscal: 3551942, Adresa: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Telefon: +40 335411630, Fax: +40 235312111
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 335411630, fax: +40 235312111, persoana de contact: ec. bejan diana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Stefan Cel Mare, nr. 233, Vaslui, Romania, cod postal: 730143, telefon: +40 335411630, fax: +40 235312111, persoana de contact: ec. bejan Diana. birou achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie echipament pt protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: echipament protectie/izolare suprafeteValoarea minima estimata fara TVA: intre 236.500 pina la 31.12.2014 si valoarea maxima estimacontine si val. posibilelor suplimentari pina la 30.04.2014 - 322.500 RON.Optiuni: posibilitatea de prelungire pe o perioada de maxim 4 lunicf. art. 6 din hg. 925/2006
II.1.6) CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 236, 500 - 322, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare , reprezinta 2% in cuantumul prevazut in anexa B aprezentei Fise de date. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunerii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: a)intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceatsa valoare; b)intre 420001 si 4200000 lei inclusiv - 4200 lei + 0.1% din cea ce depaseste 420001 lei. c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv ? 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei; Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - ;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru o evaluare si raportatre unitara a cuantumului aferent garantiei de participare se va faceechivalentul in lei /alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilitapentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta idependenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art69^1 din OUG34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Persoane cu funcii de conducere: Manager: psih. Rinder Ana Smaranda, Director financiar contabil Ec. Sorescu Neculaidr. Medica -dr. Croitoru Lelia , director de ingrijiri - As. Ungureanu Nadia, Comisia de evaluare a ofertelor: Presedinte Ec. Bejan Diana, membru, Jr. Stribu Lacramioara Adriana, membru, As Ungureanu Nadia, mebru rezerva Ref. Alexandru Catalin Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in disp. Art. 180 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2066 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, . CERTIFICATELE FISCALE ELIBERTATE DE CATRE ADIMISTRATIA FINANTELOR LOCALE SI ADMISTRATIA FINANTELOR PUBLICE SOLICITATE TREBUIE SA REIASA DIN ACESTEACA OFERTANTUL/CANDIDATUL NU ARE DATORII SCADENTE LA NIVELUL LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNEREA OFERTELOR/CANDIDATURILE. in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii ec. pot depune o declarative pe propria raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG nr. 925/2006. intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin (3) din Ord. 509/2001. Certificat Constatator emis de Oficiu National a Registrului Comertului, OFERTANTUL ISI VA ASUMA RASPUNDEREA CU PRIVIRE LA FAPTUL CA INFORMATIILE CUPRINSE IN ACEST DOCUMENT TREBUIE SA FIE VALABILE /REALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR ;Aviz de functionare si anexa eliberat de M.S valabil la data depunerii ofertei.conform HG.144/2010 si leg.176/2000 privind dispozitivele medicale , valabilitatea acestuia se raporteaza la data limita de depunere a ofertelor.cf art. 172(1) din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe va completa formularul nr.5 din Sectiunea Formulare siModele din care sa reiasa datele de identificare ale ofertantului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ultimii trei ani., bilant contabil -la 30.06.2013 /ultimul bilant contabil vizat de organelle competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse similare din ultimii 3 aniSe va completa formularul nr.6 din Sectiunea Formulare siModele, MostreSe solicita mostre in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse ce fac obiectul achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2014 13:13