Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENT SPALARE


Detaliu pentru invitatia numarul 328763
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetean de Urgenta Tulcea
Numar invitatie: 328763/06.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENT SPALARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENT SPALARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ECHIPAMENT SPALARE
II.1.6) CPV: 42716110-2 - Echipament de spalare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 805 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1- Masina spalat automata de 27 Kg SI o garantie de participare in valoare de 1612.9 leiLot2- Uscator rufe 60 Kg si o garantie de participare in valoare de 1451, 6 leiLot3 ? Calandru calcare rufe si o garantie de participare in valoare de 1451, 6 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire al ofertelorModul de constituire al garantiei de participare: prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari, depunerea la casieria autoritatiia unui Ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 in contul RO54TREZ6415006XXX004643
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVAsi se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari, prin virament bancarsau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea documentelor se va face informat electronic in SEAPDeclaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 (1) din OUG nr. 34/2006Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractanteMembrii comisiei de evaluare sunt: Dr.Popescu Ion ?presedinteIng.Alexandru LacramioaraDir.IngrijiriPopa OlgaConsilier juridic Manole ValentinEc.Gheba VictoriaMembrii de rezerva: Dr.Jitea CeciliaVlad AdrianBacalu LilianaFrandes ClaudiaIvan DumitruCertificat de participare la procedura cu oferta independenta Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: -domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;Autorizatie de punere pe piata /de comercializareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul are obligatia sa-l depuna potrivit legii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 11:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer