Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENT SPORTIV


Detaliu pentru invitatia numarul 347083
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII -UNITATEA MILITARA 02290 HEMEIUS
Numar invitatie: 347083/20.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENT SPORTIV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII -UNITATEA MILITARA 02290 HEMEIUSCod fiscal: 4353226, Adresa: strada CALEA MOLDOVEI, nr. 1, Hemeius, Telefon: 0234/217290, Fax: 0234/217012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice. Persoane de contact: MITRUT MARIUS, CIUGUDEAN LACRAMIOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENT SPORTIV
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de echipament sportiv (chilot sport, maiou sport, tricou sport cu maneca lunga, tricou sport cu maneca scurta, trening sport).
II.1.6) CPV: 18412000-0 - Imbracaminte sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 855.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea garantiei de participare este in cuantum de 2% din valoarea estimata a acordului-cadru, pentru fiecare din cele 5 (cinci) loturi la care se depune oferta si este in suma de: lot 1=942 lei;lot 2=310 lei;lot 3=484 lei;lot 4=866 lei;lot 5=2233 lei. In cazul in care garantia de participare se va depune in valuta, se va utiliza echivalenta leu/valuta la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare. In cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea garantiei de participare se cumuleaza corespunzator.Documentul de garantare scanat si postat in SEAP se va prezenta si in original la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Viramentul bancar in favoarea Unitatii Militare 02290, se poate realiza in urmatorul cont: RO61TREZ0615005XXX000175, deschis la Trezoreria Bacau.Valoarea ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin. 1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de 1117 lei pentru lotul 5.
Garantie de buna executie
a) cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.b) mod de constituire a garantiei de buna executie a fiecarui contractul subsecvent: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Alineatul (2) se aplica numai in situatia in care valoarea garantiei de buna executie este mai mica sau egala cu 5.000 lei. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri (intreprinderi mici si mijlocii).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Prezentarea ?declaratiei privind eligibilitatea?, completata in conformitate cu formularul nr. 7 din fisierul "modele de formulare". Formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP;2. Prezentarea ?declaratiei privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69 (indice 1)?, completata in conformitate cu formularul nr. 8 din fisierul "modele de formulare". Formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: comandantul Unitatii Militare 02290 Hemeius ? LADARU GHEORGHE, loctiitorul comandantului Unitatii Militare 02290 Hemeius ? GROZAVU FLORIN, presedintele comisiei de evaluare ? MITRUT MARIUS, membrii in comisia de evaluare - DOROBAT BOGDAN, CIUGUDEAN LACRAMIOARA.3. Prezentarea ?declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181?, completata in conformitate cu formularul nr. 9 din fisierul "modele de formulare". Formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP;4. Prezentarea certificatului de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice. Formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP, astfel incat sa poata fi verificata semnatura si stampila emitentului, precum si inregistrarea documentului.5. Prezentarea certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP, astfel incat sa poata fi verificata semnatura si stampila emitentului, precum si inregistrarea documentului.6. Prezentarea ?certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?, completata in conformitate cu formularul nr. 10 din fisierul "modele de formulare". Formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP; 1. Prezentarea certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data limita de depunere a ofertei. Formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP, astfel incat sa poata fi verificata semnatura si stampila emitentului, precum si inregistrarea documentului.Ofertantul/ofertantii desemnat/desemnati castigator/castigatori va/vor prezenta certificatul mentionat mai sus si in original, inainte de semnarea acordului-cadru/acordurilor-cadru.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Sa prezinte buletine de analiza sau rapoarte de incercare, emise de catre un laborator de analiza neutru acreditat RENAR (neutru de laboratorul de analiza al producatorului sau al comerciantului care participa la procedura), care sa ateste ca urmatoarele materiale de baza: - tricot glat, tricot patent, ata de cusut elastica din care este confectionat produsul ?chilot sport?;
- tricot glat, ata de cusut elastica din care este confectionat produsul ?maiou sport?;
- tricot glat, tricot patent, ata de cusut elastica din care este confectionat produsul ?tricou sport?;
- tricot glat, tricot patent, ata de cusut elastica din care este confectionat produsul ?trening sport?, demonstreaza conformitatea produselor ofertate cu specificatiile/standardele relevante, inscrise in caietul de sarcini sau similare. Documentele solicitate vor fi depuse semnate si sub forma scanata in SEAP, astfel incat sa poata fi verificata semnatura si stampila emitentului, precum si inregistrarea documentului., 2. Sa prezinte buletine de analiza sau rapoarte de incercare, emise de catre un laborator de analiza neutru acreditat RENAR (neutru de laboratorul de analiza al producatorului sau al comerciantului care participa la procedura), care sa ateste ca produsul finit ofertat (chilot sport si/sau maiou sport si/sau tricou sport si/sau trening sport), demonstreaza conformitatea produselor ofertate (incadrarea dimensionala pentru o talie si marime la alegere din tabelul cu marimi) cu specificatiile/standardele relevante, inscrise in caietul de sarcini sau similare. Documentele solicitate vor fi depuse semnate si sub forma scanata in SEAP, astfel incat sa poata fi verificata semnatura si stampila emitentului, precum si inregistrarea documentului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer