Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie echipament sportiv pentru membrii loturilor de rugby: Lupii Bucuresti, U17, U18, U19


Detaliu pentru invitatia numarul 336157
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: FEDERATIA ROMANA DE RUGBY
Numar invitatie: 336157/26.09.2012
Denumire contract: achizitie echipament sportiv pentru membrii loturilor de rugby: Lupii Bucuresti, U17, U18, U19
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFEDERATIA ROMANA DE RUGBYCod fiscal: 4204062, Adresa: BULEVARDUL MARASTI NUMARUL 26 SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0311000500, Fax: +40 0311000400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL MARASTI NUMARUL 26 SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011468, telefon: +40 0311000500, fax: +40 0311000400, persoana de contact: FEDERATIA ROMANA DE RUGBY
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Federatia Romana de Rugby, Bd. Marasti nr. 18-20, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sport)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie echipament sportiv pentru membrii loturilor de rugby: Lupii Bucuresti, U17, U18, U19
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumparare de echipament sportiv conform descrierilor si caracteristicilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 18412100-1 - Treninguri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 455.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei fara TVA. Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire a garantiei - prin scrisoare de garantie bancara sau un alt instrument de garantare eliberat de o societate de asigurari, autorizata in conditiile legii. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din valoarea contractului de furnizare de produse, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 89 al.2 din HG nr. 925/2006. Se poate constitui in oricare din formele de la art. 90 al.1 si al.2; se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie sau un alt instrument de garantare eliberat de o societate de asigurari, autorizata in conditiile legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate: Sa prezinte declaratia de eligibilitate, completata in conformitate cu Formularul 2- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006: Sa Prezinte declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular nr.3)- se vor depune si de catre tertul sustinator, daca este cazul- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de particioant la procedura: Sa prezinte Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de particioant la procedura (formular 4)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Sa prezinte documentul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/12 octombrie 2010 (Formular 5)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006: Sa prezinte Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Florin Matei, Florica Ionescu, Mihaela Dan. - Certificat constatator: Pentru persoane juridice din Romania - Se prezinta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertelor (in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul", din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Pentru persoanele juridice straine - Se prezinta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident.- Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria IMM (daca este cazul). Pot participa ca ofertanti firme sau asociatii de firme cuprinse in categoria IMM-urilor, conform legislatiei in vigoare.Acestea beneficiaza de facilitatile prevazute la art. 16 pct. 2 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM-urilor ofertantii sunt obligati sa prezinte: o declaratie pe propria raspundere conform art. 7 din Legea 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 6). In cazul unei asociatii de firme din aceasta categorie, asociatia poate beneficia de facilitatile legale, numai daca grupul de asociatii, in mod cumulativ, se incadreaza in limitele stabilite de legislatia in vigoare pentru IMM-uri.-
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale., Bilantul contabil (se pezinta si pentru tertul sustinator, daca este cazul)pentru anul 2011., Cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii doi ani (2010, 2011). Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii doi ani trebuie sa fie cel putin egala cu 350.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare de mostre. Se vor prezenta mostre de: tricou de joc, sort de joc, trening de prezentare, trening de antrenament, tricou polo, tricou t-shirt, bermude, hanorac, veste antrenament, tricou maneca lunga prezentare, tricou maneca scurta antrenament, sort antrenament, jambieri, bluza impermeabila antrenament, geaca groasa impermeabila, caciula, polar, pantalon bumbac, pantalon trening prezentare., Demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute in fisa de date a achizitiei, conform art. 176 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (daca este cazul), respectiv declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul legal prin care sa confirme ca indeplineste cerintele de calificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 15:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer