Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 54593 | 55000000-0 | 5520 | 55520000-1 | 56181 | 56241 | 56245 | 56249 | 56253 | 56257 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente statie centrala sterilizare


Detaliu pentru invitatia numarul 352589
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALULMUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTI
Numar invitatie: 352589/13.08.2013
Denumire contract: Achizitie echipamentestatie centralasterilizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALULMUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTICod fiscal: 4327367, Adresa: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Telefon: +40 0230564071, Fax: +40 0230562636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RADAUTI, CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400, telefon: +40 0230564071, fax: +40 0230562636, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL SFINTII DOCTORI COSMA SI DAMIAN' RADAUTI , STR.CALEA BUCOVINEINR.34A, Radauti, Romania, cod postal: 725400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamentestatie centralasterilizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipamentestatie centralasterilizare: Masa lucru 2buc, Linie spalare instrumentar medical 1buc, Masina de spalat si dezinfectat instrumentar medical 1buc, Sterilizator cu abur de capacitate mare 1buc, Sterilizator cu abur de capacitate medie 1buc, Raft depozitare 2 buc, Masina de sigilat rotativa 1buc, Sistem transport materiale 1buc.
II.1.6) CPV: 33191000-5 - Aparate de sterilizare, de dezinfectare si de igienizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 492, 233 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
9, 844.66 LEI(2% din valoarea totala estimata a contractului) valabila 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Completarea si prezentarea Formularului anexat din Sectiunea III a prezentei documetatii de atribuire. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul : RO10TREZ5955006XXX002079, deschis la Trezoreria Municipiului Radauti, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate banacara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform prevederilor art.86 alin.1/HG925/2006. Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constitutita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei, respectiv, conditionat sau neconditionat;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si /sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art.278 1 din OUG 34/ 2006.
Garantie de buna executie
garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractuluisi cu respectarea prevederilor art. 90 din HG925/2006 si HG 1045/2011 si in conformitate cu contractul .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind egibilitatea .Cerinta obligatorie: completare formular atasat si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: - omit sa completeze si sa ataseze formularul-nu ataseaza formularul completat corect si integral.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006 .Cerinta obligatorie: completare formular atasatVor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze si sa ataseze formularul;
-nu ataseaza formularul completat corect si integralCerinta nr.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.completare formular atasat.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: .-omit sa completeze si sa ataseze formularul;.-nu ataseaza formularul completat corect si integralCerinta nr.4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin1 din OUG34/2006 completare formular atasat.Vor fi descalificati ofertantii care se afla in una din urmatoarele situatii: -omit sa completeze si sa ataseze formularul formularul-nu ataseaza formularul completat corect si integralCerinta nr.5- Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a Tndeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);Cerinta nr.6- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a Tndeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos);In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente pentru demonstrarea situatiei personale sau acestea nu vizeaza toate situatiile identificate prin aceasta fisa de date a achizitiei, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere autentificata data in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale competente, in legatura cu toate aspectele care nu au putut fi acoperite de documentele eliberate pentru respectivul operator economic. In cazul incertitudinii referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatea competenta. Totodata, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita orice dovezi suplimentare pentru a verifica cele de mai sus.Cerinta nr.7Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Formularul specific atasat.NOTE: a.- Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante, cu exceptia celor de genul esalonarilor sau compensarilor conf. Art. 9 (1) din 0rdinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP, neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.-Factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurilor de atribuire sunt: -Manager: ing. Dorin Tibeica-Director medical Dr. Radu Cezar-Director finaciar contabil: Ec. Gafitescu Rodica Lacrimioara.-Sef comp. achizitii: ing.Gafitescu Petru-Sef sectie chirurgie Dr.Chirvase Ioan. -Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte, printre altele, forma de inregistrare a ofertantului, obiectul de activitate si activitatile autorizate de acesta, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; mentionam ca ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/ reale la da limita de depunere a ofertelor.Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta certificate constatatoare sau alte documente similare din care sa rezulte, printre altele, forma de inregistrare a ofertantului, obiectul de activitate si activitatile autorizate de acesta, in conformitate cu prevederile legale in vigoarein tara in care acestia sunt stabiliti. Aceste documente se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere in limba romana. Traducerea va fi facuta de un traducator autorizat de Ministerul Justitiei.-Autorizare ISCIR pentru instalare, montare cazane abur conform prescriptiei tehnice ISCIR PTC1 si montare, punere in functiune, reparare si intretinere la instalatii de automatizare pt. cazane conform prescriptiei tehnice ISCIR PTC11.-Declaratie privindcalitatea de participantlaprocedura conform formularului dinsectiunea formulare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii3 ani (2010, 2011, 2012) este de minim 490000 lei, fara TVA pentru ademonstra capacitatea financiara de sustinere a contractului de furnizare.Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu comunicat deBNR pentru anul respectiv: 2010:1 euro = 4, 2099 lei; 2011:1 euro = 4, 2379lei; 2012:1 euro=4, 4593 lei.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro, vorutiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca CentralaEuropeana (www.ecb.eu).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarelista a principalelor produsesiservicii livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Ofertantii (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor facedovada ca au efectuat in ultimii 3 ani (calculati de la termenul limita pentru depunerea ofertelor) celputin 3 contracte diferite care sa corespunda din punct de vedere al naturii si complexitatii cu prezentul contract.Ofertantiivorfacedovadacacontractelederulateinultimii3 aniavutcaobiect: 1. Livrare echipamentedesterilizare.2. Executaredeserviciideinstalareechipamentedesterilizare.3. Executare deserviciidereparatiideintretinere aechipzmentuluimedicalinperioadadegarantiesipostgarantie, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Personal tehnic de specialitate autorizat ISCIR conform prescriptiei tehnice ISCIR PTC1 si montare, punere in functiune, reparare si intretinere la instalatii de automatizare pt. cazane conform prescriptiei tehnice ISCIR PTC11., Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare . Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 26.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer