Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente cu serviciile aferente, necesare extinderii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?


Detaliu pentru invitatia numarul 337443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea din Oradea
Numar invitatie: 337443/15.10.2012
Denumire contract: Achizitie echipamente cu serviciile aferente, necesare extinderii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din OradeaCod fiscal: 4287939, Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea, Telefon: +40 259408480, Fax: +40 259408751
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Online SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente cu serviciile aferente, necesare extinderii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Conform caietului de sarcini, furnizorul va asigura livrarea echipamentelor cu serviciile aferente de montare, instalare, punere in functiune incluse necesare extinderii proiectului ?HURO/0802/012_AF- Integrarea retelelor universitatilor din Oradea si Debrecen prin conexiuni de mare viteza de noua generatie?Principalele categorii de echipamente sunt: ? Switch-uri de diferite tipuri (echipamente de comunicatii in retea)? Access Point-uri (faciliteaza comunicatiile wireless)? Telefoane IP (comunicatii voce utilizand reteaua de date)? Diverse licente pentru echipamentele de management al componentelor active de retea? Echipamente de comunicatii pe fibra optica
II.1.6) CPV: 32581000-9 - Echipament de comunicare de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 052 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6100 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei, ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM-urilor, conform Formular nr.14.)Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara / Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; scrisoarea de garantiese va depune in original conformFormularul nr 11, Sectiunea III -Formularesau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO92 TREZ 0765 005X XX00 0142 deschis la Trezoreria Oradea, CUI 4287939- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00);Garantia de participare se va depune scanata in SEAP, semnata, stampilata, cu mentiunea ?Conform cu originalul" si in original la Registratura Universitatii, pana la data limita si ora stabilita pentru depunerea ofertelor stabilita de operatorul SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si se se va constitui la data semnarii contractului in conformitate cuart. 90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre furnizor in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Pentru Persoane juridice/fizice romane-Declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006- Prezentare Formular 2a ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat. Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronica-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare - Prezentare Formular 2b ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat. Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronica-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69¹ din OUG 34/2006 ?Prezentare Formular 3. Se va prezenta de catre ofertant/ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita corespunzator ? documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronica.Persoanele care detin functii de conducere in cadrul Universitatii sunt: Rector Prof.univ.dr.ing. Constantin BUNGAU, Director General Administrativ Prof.univ.dr.ing. Mircea Gordan, Director Economic Ec.Crina Gherlea, Aviz Juridic Jr.Rodica DeacMembrii comisiei de evaluare: Marius ONICA ? presedinte, Ferenc VIKTOR? membru, Sorin ROTOIU membru.Membrii de rezerva: Svetozar GARAI, Sorin CURILA?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului deadministratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire?.-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul general consolidat de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? documentele vor fi semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 1b- documentul va fi semnat, stampilat, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Prezentare Formular 1a- documentul va fi semnat, stampilat cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanat.Toate documentele prezentate vor fi incarcate online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate. Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronicaPentru persoane juridice /fizice straineSe va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, din tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit pentru a demonstra ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180, art.181 si art. 69¹ din O.U.G. nr.34/2006, actualizata. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise scanat, in limba in care au fost emise dupa original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau Teritoriala -Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca ofertantul/asociatul nu figureaza cumentiuni referitoare la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art. 21 din Legea 26/1990, nu se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990 republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform legii 85/2006 republicata).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice strainePrezentare documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Toate documentele prezentate vor fi incarcate online in SEAP, semnate, stampilate, cu mentiunea ?conform cu originalul? si scanate. Toate documentele vor fi semnate cu semnatura electronicaInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata.In cazul prezentarii unei oferte comune /in asociere, documentele solicitate la pct. III.2.1.se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1Informatii generale privind operatorul economic din care sa reiasa o cifra medie globala de afaceri peultimii 3 anide minim 630104 lei, respectiv138710 euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor livrari de echipamente in ultimii 3 ani., Cerinta 2Experienta similara dovedita cu contracte de natura similara a caror valoare cumulata sa fiedeminim315052 lei, respectiv69355 euro, (fara TVA) prin care sa confirmeimplementarea unor retele de voce/date integrate in sensul de furnizare echipamente pt. retele voce/date integrate si implementarea acestora.Cerinta va fi sustinuta prin prezentarea a cel cel putinun document/contract/procesverbal de receptie prin care sa confirmeimplementarea unor retele de voce/date integrate cu ovaloarede min. 315052 lei, respectiv 69355 euro, (fara TVA)., Cerinta 3Declaratie cuprinzand informatii privind personalul de specialitate ce va fi implicat in derularea contractului si persoanele de conducere responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va trebui sa dovedeasca ca are cel putin doi specialisti care au calificarea necesara, pentru montarea si punerea in functiune de sisteme integrate voce/date (unified communication).Cerinta va fi sustinuta prin prezentarea Cv-urilor persoanelor implicate in indeplinirea contractului si documente relevante care sa ateste indeplinirea cerintelor (copii dupa diplome, certificate, etc), Cerinta 4Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraResursele materiale siumane ale eventualilor subcontractanti declarati se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens, Cerinta 5Informatii privind asociereaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele privind situatia personala mentionate la cap. III.2.1 trebuie demonstrate de fiecare asociat , iarsituatia economico-financiara si capacitatea tehnico-profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta 6Persoana care sustine ofertantulCapacitatea economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fisustinuta, pentru indeplinirea contractului , si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Persoana care asigura sustinerea ofertantului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2012 08:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer