Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 337854
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea de Sanatate Publica Ialomita
Numar invitatie: 337854/22.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea de Sanatate Publica IalomitaCod fiscal: 4232135, Adresa: Str.Decebal NR.1, Slobozia, Telefon: 0243235450, Fax: 0243232384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Decebal NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920013, telefon: +40 0243235450, fax: +40 0243232384, persoana de contact: Ileana Corbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA IALOMITA, STR. DECEBAL NR 1, LOC SLOBOZIA, JUD IALOMITA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie echipamente de laborator- SPECTOFOTOMETRU
II.1.6) CPV: 38000000-5 - Echipamente de laborator, optice si de precizie (cu exceptia ochelarilor) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimata, respectiv: 2700 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantiei de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG nr 925/2006 si prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante.Cont pentru depunere garantie participare: RO19TREZ3915005XXX001326 deschis la Trezoreria Slobozia.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieCuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90, alin (1)si (2) din HG nr 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiDescriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completare Formular 1 din Sectiunea Formulare. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 - completare Formular 2 din Sectiunea Formulare. Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular 3 din Sectiunea Formulare. Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 4 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de atribuire sunt: Dan Noel-Director Executiv, Ionita Ileana Denisa- Director executiv adj economic, Bodeanu Gheorghe- jurist, Corbu Ileana - compartiment achizitii publice, Danaila Elena - inspector, Spatarelu Valentin- asistent medical principal.Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7. Declaratie privind calitatea de participant - completare Formular 5 din Sectiunea Formulare. Cerinta nr. 1 Certificat constatator- emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: FISA INFORMATII GENERALE
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA CU PRINCIPALELE LIVRARI DE ECHIPAMENTE SIMILARE FURNIZATE IN ULTIMI 3 ANI , CONTININD VALORI, PERIOADE DE LIVRARE, RECOMANDARE/document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale CERTIFICAT CONFORM STANDARDULUI SR EN ISO 9001;2008SAU ECHIVALENT CERTIFICAT EMIS DE UN ORGANISM ACREDITAT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer