Achizitie publica - Achizitie echipamente de tip FEDR : laptopuri
Detaliu pentru invitatia numarul 330633
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330633/27.06.2012
Denumire contract: Achizitie echipamente de tip FEDR : laptopuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL NATIONAL DE DEZVOLTARE A INVATAMANTULUI PROFESIONAL SI TEHNICCod fiscal: 11389672, Adresa: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti, Telefon: 021/3111162, Fax: 021/3125498
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. SPIRU HARET nr.10-12, Bucuresti, Romania, cod postal: 010176, telefon: +40 21/3111162, fax: +40 21/3125498, persoana de contact: CRISTINA SAIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. SPIRU HARET nr.10-12, etaj 1, cam.52, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente de tip FEDR : laptopuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia a 5 laptopuri de doua tipuri
II.1.6) CPV: 30213200-7 - Tablet PC (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
este 200 lei(1% din valoarea estimata a contractului) . Modul de constituire: prin virament bancar-op/fila de CEC (RO78TREZ7015005XXX011696, Deschis la: Trezorerie Sector 1, Bucure?ti, Cod Fiscal: 11389672)//instrument de garantare emis conform legii de o societate bancara/de asigurari, in original, pentru suma de 200 de lei si cu valabilitate de minim 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Orice oferta care nu este insotita de o Garantie de participare la licitatie in original, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa de Autoritatea Contractanta in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
este in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: instrument de garantare emis conform legii de o societate bancara/de asigurari, in original, pentru suma de stabilita si cu valabilitate cel putin egala cu durata contractului//prin retineri succesive din sumele datoarate pentru facturi partiale in conditiile HG1045/19.11.2011 care modifica art.90 alin.3 din HG925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (semnata si stampilata in original de reprezentantul legal) . Indeplinire : Ofertantul nu are dreptul : -sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza ;
-sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul altei oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.?DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic?(semnata si stampilata in original de reprezentantul legal )- pt a verifica incadrarea/neincadrarea in situatiile descrise de art.180, 181 din OUG 34/2006 modificata si completata?Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?(semnata si stampilata in original de reprezentantul legal )? a fost solicitata pentru a putea determina calitatea ofertantului la procedura: in nume propriu, asociat sau subcontractator? Declaratie privind certificarea participarii la procedura cu oferta independenta (semnata si stampilata in original de reprezentantul legal) cf. Ordinului Presedintelui ANRMAP 314/2010 ?ofertantul trebuie sa certifice ca participarea la procedura este in conformitate cu regulile de concurenta? Declaratie privind conflictul de interese pentru evitarea situatiei prevazute in art.69 indice 1 din OUG 34/2006 semnata si stampilata in original de reprezentantul legal . Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : Director : Gabriela Liliana Ciobanu, Director adjunct : Zoica Vladut? Acte doveditoare situatie fiscalapentru a se putea dovedi indeplinirirea obligatiilor de stat la bugetul general consolidat si local. Modalitatea de indeplinire : a) certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de raza careia societatea isi are sediul social (datorii la bugetul consolidat general) ?trebuie prezentata situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ; b) certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, situatia obligatiilor scadente in luna anterioaracelei in care se depun ofertele. Ambele documente vor fi prezentate in original sau copie certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului ? Certificat constator emis de Oficiul Registrului Comertului ? solicitat pentru dovedirea unei forme de inregistrare a ofertantului precum si pentru a verifica daca societatea ofertanta este in functiune si are corespondent in codul CAEN obiectul contractului de achizitie.Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si va fi prezentat in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul??, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In cazul altei forme de inregistrare se va prezenta documentul echivalent.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar(maxim 3) care sa confirme caprodusele livrate au fost corespunzatoare, in copie copie certificata « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se poate descarca din SEAP, www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 11:28