Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE FANTANA ARTEZIANA , PROIECT INSTALATIE ELECTRICA SI HIDRAULICA, MONTAJ, P.I.F.
Detaliu pentru invitatia numarul 344404
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344404/27.03.2013
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE FANTANA ARTEZIANA , PROIECT INSTALATIE ELECTRICA SI HIDRAULICA, MONTAJ, P.I.F.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. ADMINISTRATIA STRAZILOR, CONSTRUCTII EDILITARE SRLCod fiscal: RO27259180, Adresa: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Telefon: +40 0762209070, Fax: +40 0247317011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Romania, cod postal: 140033, telefon: +40 0762209070, fax: +40 0247317011, persoana de contact: LICU GRUIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, LOC ALEXANDRIA, JUD. TELEORMAN, Alexandria, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Intreprindere cu capital de stat)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE FANTANA ARTEZIANA , PROIECT INSTALATIE ELECTRICA SI HIDRAULICA, MONTAJ, P.I.F.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona echipamentele pentru fantana arteziana, se va intocmiproiectul instalatiei electrice, hidraulice, si se varealiza fizic acesta, se va face punerea in functiune si receptia la terminarea lucrarii.
II.1.6) CPV: 42122400-4 - Pompe centrifuge si elevatoare de lichide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 674 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :2650 lei (1%) ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO57RNCB0245117398620001 deschis la BCR Alexandria, cod fiscal 27259180;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularului nr. 16si se va prezenta in original;4)numerar la casieriaSC ASCE SRL Alexandria, chitanta se va prezenta in original.;. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul proceduri, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare conform art. 278 indce 1, alin (1), lit a), din OUG 34/2006 actualizata, suma de 2626.74lei. Dovada constituirii garantiei va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimulareaIMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului Nr. 19- Declaratie privind incadrarea intreprinderii incategoria intreprinderilor mici si mijlocii; Echivalenta pentru o garantie de participaredepusa in euro se va face la cursul BNR din dataa anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoareacontracului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie: prinretineri succesive din sume datorete pentru facturi partiale, conform HG nr.1045/2011 ;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere-formular nr.2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.3.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratie privind neancadrareain prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 5Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Director: Jusca Mihai;Mateescu Mioara responsabilfinanciar contabil;Comisia de evaluare: Lunganu Liviu Valentin, Barbu Alis, Rotaru Sorin, Gruia Lic u secretarCertificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ordin314/2010;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , completare formular nr. 6- Certificatul fiscal eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza caruia societatea are sediul social; - SeprezeintaCertificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat; - Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;Declaratie privind calitatea de participant la procdura. Ofertantul va completa formularul nr. 4 -- se va prezenta : Certificatulconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor , din care sa reiasa : -ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globalaintr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 an Se va completa formularulnr.7.Prezentarea unui bilantul contabil la data de 31.12.2012. Vizat si inregistrat de organele competente in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; Daca bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la data de 31.12.2012, insotite de raportul auditorilor financiari si contabilii autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Se va completa formularnr 8;Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Declaratie privind lista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani continand valori, cantitati, beneficiari; Se va completaformular nr. 12;Lista principalelorlivrarisimilare, va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati ; Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001sau echivalent(in copie conform cu originalul/copie legalizata);Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2013 16:16