Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente informatice s.a.


Detaliu pentru invitatia numarul 272381
Autoritate contractanta
EPISCOPIA SEVERINULUI SI STREHAIEI
Cod de identificare fiscala: 15369384
Adresa: Str. I.Gh. Bibicescu nr. 6, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252333049
Fax: 0252333039
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie echipamente informatice s.a.
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie echipamente informatice si accesorii de birou, programe software, aparate de fotografiat, echipamente de telecomunicatii
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 15.11.2010 16:03
Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Episcopia Severinului si StrehaieiDrobeta Turnu Severin, Str. I.G. Bibicescu nr. 6, jud. Mehedinti, cod postal 220103
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Episcopia Severinului si StrehaieiDrobeta Turnu Severin, Str. I.G. Bibicescu nr. 6, jud. Mehedinti, cod postal 220103
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 228, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Criteriile de calificare si documentele care dovedesc indeplinirea lor sunt detaliate in Documentatia de atribuire (Fisa de date) ale carei prevederi sunt obligatorii: - neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006;
- inexistenta datoriilor la bugetul de stat si bugetul local;
- certificat de inregistrare si certificat constatator ORC;
- autorizatie/echivalent distributie produse;
- declaratie calitate participant, respectare art.69 ind.1, participare cu oferta independenta;
- informatii generale;
- bilant contabil 2009;
- scrisoare de bonitate bancara;
- lista principalelor livrari de produse;
- experienta similara (contract de furnizare; recomandare);
- declaratii privind personalul, dotarile tehnice, subcontratantii, respectarea obligatiilor referitoare la protectia muncii, protectia mediului si prevenirea si stingerea incendiilor;
- certificat de atestare sistem de management al calitatii.
Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP, fiind atasata prezentei invitatii.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
40
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termen de livrare" se acorda astfel: a) pentru termenul de livrare cel mai mic, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (40 de puncte);b) pentru un termen mai mare (Tn) decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: Tn = (Termen minim / Tn ) x punctaj maxim alocat.Daca oferta prevede mai multe termene de livrare (pentru produsele aferente aceluiasi lot), termenul care va fi luat in calcul pentru evaluare va fi termenul cel mai mare.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer