Achizitie publica - Achizitie echipamente instalatii gaze arse la CT 16 Manastur, mun. Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 339197
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339197/12.11.2012
Denumire contract: Achizitie echipamente instalatii gaze arse la CT 16 Manastur, mun. Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Termoficare Cluj NapocaCod fiscal: 201330, Adresa: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: 0264 - 503703, Fax: 0264 - 503722
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264503703, fax: +40 264503722, persoana de contact: Milena Puscas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente instalatii gaze arse la CT 16 Manastur, mun. Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipamente istalatii gaze arse la CT 16 Manastur, mun.Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 45262610-0 - Cosuri industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 111 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garan?iei de participare: 908 LeiPerioada de valabilitate a garan?iei: cel putin egala cu cea a ofertei;Modul de constituire a garan?iei de participare: - scrisoare de garantie in favoarea autorita?ii contractante; aceasta trebuie sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garan?ia de participare o suma calculata conform prevederilor art.278^1 alin.(1) din OUG34/2006, cu modif. si completarile ulterioare, in situa?ia in care ofertantul depune o contesta?ie ce va fi respinsa de catre CNSC.- scrisoare de garan?ie emisa de o societate de asigurari, in acelea?i condi?ii ca si scrisoarea de garan?ie bancara;
- Ordin de plata in cont nr. RO71 RNCB 0106 0007 6755 0001 deschis la BCR Cluj cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta.- numerar, la casieria unitatiiNota: Scrisoarea de garantie sau dupa caz, Ordinul de plata sau chitanta emisa de RA Termoficare vor fi prezentate separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.
Garantie de buna executie
Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioreCuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului.Plata se va face in Euro sau lei, la cursul de schimb calculat de BNR din data platii;Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: se va elibera in termen de maxim 14 zile de la receptia echipamentelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Se va face dovada privind plata taxelor si impozitelor prin prezentarea certificatelor aferente (Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, precum si Certificatul de atestare fiscala, ambele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele), Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declara?ie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Pers.cu drept de decizie: Miron Emil, Ioan Moldovan, Dan Cupsa, Dorin Racoti, Mariana Panait, Maran Victoria, Razvan Tosa, Astilean Lucia, Catalin Tataru Persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare, altele echivalente, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu inscrip?ia ?conform cu originalul?, Persoanele juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani (Formular nr. 12I) insotita de valori, beneficiari, perioade de livrare si recomandari, din partea beneficiarilor pentru cele mai importante livrari, nominalizate in lista si similare cu livrarile ce se regasesc in obiectul contractului, -Prezentarea cel pu?in a unuia, sau a cel mult 3 documente/contracte/procese verbale de recep?ie prin care sa se confirme realizarea de livrari si lucrari similare a caror valoare sa fie de: 128.111 Lei., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participant a fost ob?inut de catre ofertant, in special pentru asigurarea calita?ii., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru execu?ia lucrarilor., - Declara?ie privind subcontractan?i cu indicarea par?ilor din contract pe care inten?ioneaza sa le subcontracteze si cu datele de recunoa?tere ale acestora.Informa?ii privind asocierea operatorilor economici (daca este cazul) Se va prezenta Acordul de asociere, in original sau copie autentificata. Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se men?ioneze ca to?i asocia?ii i?i asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asocia?iei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instruc?iuni in numele tuturor asocia?ilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asoc.pentru indeplinirea contractului.In?elegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca to?i asocia?ii din Asoc.sunt obliga?i sa ramana in Asocia?ie pe intreaga durata a contractului.Asoc./subcontr./ter?ii sus?inatori vor avea obliga?ia de a completa declara?ii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, art 180 si 181 din OUG 34/2006 Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii-certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatea desfa?urata de ofertant (se va asigura calitatea, pentru echipamente? obiectul licita?iei).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 13:04