Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Echipamente IT - Laptop-uri (28 bucati) si Server (1 bucata)


Detaliu pentru invitatia numarul 356713
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi
Numar invitatie: 356713/23.12.2013
Denumire contract: Achizitie Echipamente IT - Laptop-uri (28 bucati) si Server (1 bucata)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului CalarasiCod fiscal: 17157183, Adresa: Str. Baraganului nr.1, Calarasi, Telefon: +40 242311060, Fax: +40 242306917
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Baraganului nr.1, Calarasi, Romania, cod postal: 910105 , telefon: +40 242311060, fax: +40 242306917, persoana de contact: Serviciul Achizitii-Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Baraganului nr.1, Calarasi, Romania, cod postal: 910105
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Echipamente IT - Laptop-uri (28 bucati) si Server (1 bucata)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie Echipamente IT - Laptop-uri (28 bucati) si Server (1 bucata)
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUATUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 2% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA - REPREZENTAND 2.970 LEI. ; VALABILITATE 60 ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, ESTE CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI; FORMA DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ACCEPTATA, VA FI, DUPA CAZ : A)-. GARANTIA DE PARTICIPARE (GP)SE CONSTITUIE PRIN VIRAMENT BANCAR (IN CONT GARANTII : RO64TREZ2015006XXX001867, DESCHIS LA TREZORERIA CALARASI, COD FISCAL 17157183)SAU PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CARE SE PREZINTA IN ORIGINAL, IN CUANTUMUL SI PENTRU PERIOADA PREVAZUTA IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE B)- DEPUNEREA SUMEI IN NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE, SAU DEPUNEREA UNUI ORDIN DE PLATA , FILA C.E.C., CU CONDITIA CONFIRMARII ACESTORA DE CATRE BANCA PANA LADATA DESCHIDERII OFERTELOR C)IN CAZUL ASOCIATIILOR, GP VA FI CONSTITUITA DE CATRE UNUL DINTRE ASOCIATI. GP NU POATE FI CONSTITUITA DE CATRE SUBCONTRACTANTI. D)-IN SITUATIA IN CARE OFERTANTUL ESTE IMM, IN CONFORMITATE CU LEGEA NR.346/2004, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE , ACESTA VA BENEFICIA DE REDUCEREA CU 50% A GARANTIEI DE PARTICIPARE E)- IN ORICE SITUATIE, DOVADA CONSTITUIRII GP TREBUIE SA FIE PREZENTATA CEL MAI TARZIU LA DATA SI ORA STABILITE PENTRU DESCHIDEREA OFERTELOR. IN CONFORMITATE CU ART.86 ALIN (6) DIN HG 925/2006 F) -GP VA FI RETINUTA/RESTITUITA IN CONDITIILE PREVAZUTE LA ART. 87 SI 88 DIN HGR NR. 925/2006. IN SITUATIA RESPINGERII CONTESTATIEI DE CATRE CNSC CA NEFONDATA SAU IN CAZUL IN CARE CONTESTATORUL RENUNTA LA CONTESTATIE IN MASURA IN CARE RENUNTAREA LA CONTESTATIE NU ESTE CA URMARE A ADOPTARII DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA A MASURILOR DE REMEDIERE NECESARE, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RETINE GP CF ART.278 1/OUG 34/2006. G)- GP SE VA DEPUNE IN LEI SAU ALTA VALUTA LA CURSUL DE SCHIMB PUBLICAT DE BNR CU 5 ZILE INAINTEA DATEI LIMITA STABILITE PENTRU PRIMIREA OFERTELOR.
Garantie de buna executie
5% DIN VALOAREA ESTIMATA FARA TVA, SE VA CONSTITUI CF ART.90-HG 925/2006 PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE ASIGURARI, CARE DEVINE ANEXA LA CONTRACT.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180 DIN OUG 34/2006 - FORMULAR NR.82- DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181 DIN OUG 34/2006;
- FORMULAR NR. 93- DECLARATIA PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA - FORMULAR NR. 34- CERTIFICATUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA - FORMULAR NR.165-CERTIFICATE CONSTATATOARE: CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA LA BUGETUL DE STAT SI BUGETUL DE STAT CONSOLIDAT, DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE LA NIVELUL LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR. - ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA CERTIFICATA PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL .CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL LOCAL, DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE LA NIVELUL LUNII ANTERIOARE CELEI IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR - ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA CERTIFICATA PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL .IN MASURA IN CARE PROCEDURA DE EMITERE A ACESTOR CERTIFICATE NU PERMITE CONFIRMAREA SITUATIEI DATORIILOR LA DATA SOLICITATA, OPERATORII ECONOMICI POT DEPUNE O DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE POTRIVIT ART.11.(4) DIN HG. 925/2006.6-DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 69-1/OUG34/2006.- FORMULAR NR. 7PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE SUNT: NICOLAE TUDORA, STELUTA MOCANU, DECU MARIUS-DANIEL, VASILEGEORGETA, TOMA CORNELIA, MOCANU IONEL, TANASE FLORICA, SERBAN ROBERT, STANCIU MARINELA, DRAGU PAUL, STEFANESCU LUCIAN, SMADU VALERIU, MIHAI LUMINITA, GROSU LAVINIA, SFARLEA MIHAELA, ANGHEL GABRIELA, CONSTANTIN PETRUTA, CULICA EMILIA, ARBAGIC DANIELA, SAVU RADU MARIANA, TAFLARU GIANNI ION, CIOBOTARU FLORIAN CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI - ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA, COPIE LIZIBILA CERTIFICATA PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL .OFERTANTULUI CLASAT PE PRIMUL LOC I SE VA SOLICITA, INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE, SA PREZINTE PENTRU CONFORMITATE, DOCUMENTUL IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1-Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani -media cifrei de afaceri in ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 297.000 lei.Se va aplica cursul mediul anual lei/alta valuta comunicat de BNR, aferent anilor :2010, 2011, 2012.2.- Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar incheiat - 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1- Lista principalelor livrari din ultimii 3 ani, din care sa reiasa conform certificatelor/documentelor prezentate, ca ofertantul a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul prezentului contract, catre o autoritate contractanta sau un client beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer