Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT


Detaliu pentru invitatia numarul 336035
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SALAJ
Numar invitatie: 336035/24.09.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA SALAJCod fiscal: 11340679, Adresa: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Telefon: +40 260616317, Fax: +40 372871075
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. T. Vladimirescu, Bl. P40, Zalau, Romania, cod postal: 4700, telefon: +40 260616317, fax: +40 372871075, persoana de contact: Sarca Romeo email [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Zalau , str. T. Vladimirescu nr. 8 bl. P 40, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE COMPUTERE PERSONALE , COMPUTERE PORTABILE SOFTWARE OPERARE SI EDITARE TEXT, COPIATOARE, TELEFAX, VIDEOPROIECTOR, FLIPCHART, CAMERA VIDEO SI APARAT FOTO
II.1.6) CPV: 30236000-2 - Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: in cuantum de2000leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate: 60 zile calendaristice de la data depuneriiofertelorGarantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO42TREZ5615005XXX000169 vizat de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform pct.53 din HG834/2009.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata odata cu depunerea ofertei, intr-un plic separat.Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate la deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratia privind eligibilitatea-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006-declaratia privind calitatea de participant la procedura-declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP NR.314/12.10.2010-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul AJOFM SALAJ: -Director executiv ? Sarca Romeo Constantin-Director executiv adj.-Pura AlexandruComisia de evaluare pentru procedura aplicata : -Sarca Romeo - presedinte;
-Breban Mihai- membru;
-Dragan Aura Liliana - membru;
-certificat de atestare fiscal eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice privind plata datoriilor la Bugetul consolidat, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original , copie semnata si stampilata conform cu originalul sau copie legalizata-certificat de atestare fiscal privind impozitele si taxele locale referitor la plata datoriilor la bugetul local, care trebuie sa ateste situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ?original copie semnata si stampilata conform cu originalul, sau copie legalizata -certificatul de inregistrare ca persoana juridica emis de Oficiul Registrului Comertului, copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila . Documente care atesta statutul de IMM-certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte : -ca obiectul de activitate al ofertantului include produsele ce fac obiectul achizitiei publice;
-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, privind procedura insolventei (original sau copie legalizata, copie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila )
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri din domeniul de activitate, pe ultimii trei ani. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 291200 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori , perioade de prestare, beneficiari. Ofertantul va prezenta cel putin un contract a carui valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului de 145600 lei ; certificat - ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer