Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente IT, imprimanta format mare, sistem digital de prelucrare grafica


Detaliu pentru invitatia numarul 315307
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA SPIRU HARET
Cod de identificare fiscala: 14871616
Adresa: Str. Ion Ghica nr 13, Bucuresti
Telefon: 0241/618903
Fax: 0241/618903
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie echipamente IT, imprimanta format mare, sistem digital de prelucrare grafica
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie echipamente IT, imprimanta format mare, sistem digital de prelucrare grafica
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.09.2011 14:21
Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA SPIRU HARET proiectul POSDRU/90/2.1/S/64176 ?Studenti practicieni - studenti activi si integrati?, str. Italiana, 28, mansarda, sector 2, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA SPIRU HARET proiectul POSDRU/90/2.1/S/64176 ?Studenti practicieni - studenti activi si integrati?, str. Italiana, 28, mansarda, sector 2, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 520, 061 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea; Decl. priv. neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala pentru bugetul de stat si contributiile sociale; Certificat privind impozitele si taxele locale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificatul de înregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Autorizatie de functionare; Bilantul contabil 2008, 2009, 2010; media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani ?lot1-700.000 lei, lot2-190.000, lot 3-70.000lei;Informatii generale;Lista principalelor contracte de furnizare; Declaratia privind neîncadrarea în art.69^1; Acord de asociere; ISO 9001 sau echivalent.
SEAPGarantii: Lot 1 - 7.600 lei, Lot 2 - 1.700 lei, Lot 3 - 700 leiGarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer