Achizitie publica - Achizitie echipamente IT necesare proiectului JOBS
Detaliu pentru invitatia numarul 296150
UNIVERSITATEA HYPERION DIN BUCURESTI
Cod de identificare fiscala: 2836240
Adresa: STR. MIHAIL EMINESCU, NR. 6, Buftea
Telefon: 0745135520
Fax:
Denumire invitatie: Achizitie echipamente IT necesare proiectului JOBS
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea de echipamente IT necesare proiectului JOBS
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.05.2011 10:12
Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Calea Calarasilor Nr.169, Corp B, Etaj 8, sala 8.4, sector 3, Bucuresti, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Calarasilor Nr.169, Corp B, Etaj 8, sala 8.4, sector 3, Bucuresti, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Cofinantare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 80, 560 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in art. 181, Certificat de atestare fiscala emis de Admin. Finantelor Publice Locale, Certificat fiscal privind plata obligatiilor catre bugetul local, Certificat de inregistrare fiscala emis de ONRC, Certificat constatator emis de ONRC, Certificat ISO 9001, Certificat ISO 14001, Fisa de informatii generale, Bilant contabil, Lista cu principalele contracte similare, Documentul care constitue dovada depunerii garantiei de participare
SEAP (e-licitatie.ro)Garantia de participare in valoare de 1600 lei