Achizitie publica - Achizitie echipamente IT, pachete software si accesorii de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 223914
ASOCIATIA BARNABAS
Cod de identificare fiscala: 15310190
Adresa: RESITA, B-DUL REPUBLICII 25, Resita
Telefon: 0729786124
Fax:
Denumire invitatie: Achizitie echipamente IT, pachete software si accesorii de birou
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitionarea urmatoarelor echipamente;Lotul 1. Calculatoaredesktop /2 bucati? CPV 30213300-8; Lotul 2. Calculatoare tip notebook/ 15 bucati ? CPV 30213100-6;Lotul 3. Licente sistem de operare / 15 bucati - CPV 48624000-8; Lotul 4. Licente Microsoft Office Pro 2007 Romanian/ 15 bucati - CPV 48315000-9; Lotul 5. Videoproiector/1 bucata- CPV 38652120-7; Lotul 6. Imprimante laser alb negru / 1 bucata? CPV 30232110-8;Lotul 7. Imprimante laser color / 1 bucata? CPV 30232110-8;Lotul 8. Fotocopiator digital/ 1 bucata CPV 30121100-4; Lotul 9. Masina de laminare/ 1 bucata ? CPV 42932100-9; Lotul 10. Masina de indosariere cu spire din plastic/ 1 bucata - CPV - 30123000-7; Lotul 11. Flipchart/ 1 bucata ? CPV 30195913-5.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 17.08.2009 12:10)
Data publicarii: 14.08.2009 19:50
Data limita de depunere a ofertelor: 31.08.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Resita, Str. Petru Maior, Blocul 800, camera 428, jud. Caras Severin.
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.08.2009 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Resita, Str. Petru Maior, Blocul 800, camera 428, jud. Caras Severin.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 103, 712.4 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea - completare formularul 1 A; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 -Completare formularul 1 B; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata - 1. Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului; 2.Certificate de atestare fiscala privind îndeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelorlocale; Certificat de înregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul; Fisa de informatii generale, completare formularul 2; Bilantul contabil la data de 30.12.2007 si 31.12.2008, vizat si înregistrat la A.N.A.F. (D.G.F.P.-A.F.P); Lista a principalelor furnizari de produse în ultimii 3 ani - completare formular 5 si anexa; Fisa experienta similara pentru contracte încheiate în decursul anilor 2007, si 2008;Recomandari din partea altor beneficiari/ clienti.
Se poate obtine gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului Altele
Observatii: In cadrul documentatiei de atribuire s-au constat erori care au ca efect incalcarea principiului nediscriminarii: art.209, litera 2, alin a) din OUG 34/2006 actualizata