Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie ?echipamente IT? pentru ?Studiu de fezabilitate pentru baza de tratament Schela Cladovei"


Detaliu pentru invitatia numarul 186737
Autoritate contractanta
MUNICIPIUL DROBETA TURNU SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 4426581
Adresa: Str.MARESAL AVERESCU nr.2, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252/314379
Fax: 0252/316317
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie ?echipamente IT? pentru ?Studiu de fezabilitate pentru baza de tratament Schela Cladovei"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30121400-7 - Copiatoare automate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie ?echipamente IT? pentru ?Studiu de fezabilitate pentru baza de tratament Schela Cladovei?Cod CPV-30213300-8-Computer-1buc;
-30121400-7?Copiator-1 buc.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 25.11.2008 16:15
Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2008 15:00
Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: str. Maresal Averescu nr. 2, Drobeta Turnu Severinjud. Mehedinti, cod postal: 220131
Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2008 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei Municipiului Drobeta Turnu Severin, Adresa: str. Maresal Averescu nr. 2, jud. Mehedinti, cod postal: 220131
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratia privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20063.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;4.Certificat de inregistrare al operatorului ? copie;5.Certificat constatator emis de ORC;6.Fisa de informatii generale-Cifra Afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 30.000 lei fara TVA;7.Bilant contabil la data de 31.12.2007;8.Declaratie privind listaprincipalelor livrari de produse similare în ultimii 3 ani, -se solicita un contract similar in valoare de minim 12.000 lei fara TVA ;9.Autorizare pentru livrarea produselor ;10.ISO 9001, (sau echivalent) al producatorului echipamentelor IT;11.CertificatISO 14001 (sau echivalent) al producatorului echipamentului;
Solicitare scrisa adresata compartimentului de achizitii: tel.0252314379 sau Fax: 0252326252. Taxa de eliberare a documentatiei este de 100 Lei, platibila numerar la casieria unitatii
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer