Achizitie publica - Achizitie echipamente IT si accesorii
Detaliu pentru invitatia numarul 351515
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VEST
Numar invitatie: 351515/01.08.2013
Denumire contract: Achizitie echipamente IT si accesorii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA DE DEZVOLTARE REGIONALA NORD-VESTCod fiscal: RO11463302, Adresa: Cluj-Napoca, str. Sextil Puscariu, nr.2, Cluj-Napoca, Telefon: +40 788231689, Fax: +40 264439222
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente IT si accesorii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 30 bucati laptopuri5 PC-uri si accesorii
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 514 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 3310, 28 lei, perioada de valabilitate - 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul curent al ADR Nord-Vest-RO40RNCB0106026028910001.- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 11 ? Instrument/Scrisoare de garantie de participare), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. OP-ul va fi scanat si depus pe SEAP, sau conform art.86 (1) din HG 925/2006.Orice alt instr de garant , in conf.cu art .86 din HG 925/2006se depune la sediul AC pana la term limita de depunere a ofertelor si va fi incarcat si in SEAP Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare poate fi depusa si in alta moneda, caz in care se va utiliza cursul de schimb stabilit de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2), din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formularul nr.12A-scanat , copie conform cu originalulDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Formularul 12 B scanat , copie conform cu originalulFormularul 12 B scanat , copie conform cu originalul-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele la bugetul de stat ? copie conform cu originalul-care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , prin prezentarea formularului tip, eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala din Ministerul Finantelor Publice, autoritatea competente din Romania, sau documentul echivalent emis de autoritati competente din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit-din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.si-prezentarea Certificatului de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale ? copie conform cu originalul-, prin prezentarea formularului tip, eliberat deDirectia de Impozite si Taxe Locale, ( sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) -din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, se accepta prezentarea unei declaratii completata conform Formularului 12 B.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se va prezenta Formularul 12C completataDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarilesi completarile ulterioarePrezentare Formular4 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691, din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat.- Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul 4) ? se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator (cf. Art. 13 din Legea 279/2011 privind modificarea si completarea OUG 34/2006).- Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Sanda Catana ?Director, persoana care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor-Mariana Domnita -Director Economic , Consilier Juridic ?Tudor Piciu si membrii comisiei de evaluare a acestei cereri de oferta- Nicoleta Glodan ?presedinte cu drept de vot, Zsolt Vasarhelyi -membru, Dana Blag-membru si membrii de rezerva Susana Chis Bucur si Alina Marginean- In conformitate cu art. 691 din OUG 34/2006?Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/ogran de conducere sau de supervizare si/sau are actionari sau asociati persoane care sunt sot/sotie , ruda sau afin pana la gradul al patruleainclusiv ori care se afla in relatii comerciale , astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire?Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaPrezentare Formular 1 - Certificat de participare cu oferta independenta din Sectiunea III, semnat, datat si stampilat Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , cu codul CAEN, necesar desfasurarii activitatii, , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, in original sau copie conform cu originalul. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate furnizarea produselor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Informatiile din certificatul constatator sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelorAutoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea serviciilor care fac obiectulprezentei proceduri de achizitie.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generalePrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), care sa fie de min. 165.514 lei, Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asociatii: Liderul de asociere va depune documentele de la cap. III.2.1 .a)si b), III 2.2., III 2.3.a)pentru fiecare asociat..Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in careoferta comuna este declarata castigatoare, lista cu principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, , perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiPrezentarea a cel putin a unui document (certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar/recomandare/process verbal de receptie) prin care sa se confirme furnizare de produse similare, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 165.000leicontinand referiri la-beneficiarul contractului-tipul produselor-perioada in care s-au furnizat-valoarea contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 09:49