Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT SI SISTEM INFORMATIC PROTEJAT TEMPEST


Detaliu pentru invitatia numarul 339517
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Externe
Numar invitatie: 339517/16.11.2012
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT SI SISTEM INFORMATIC PROTEJAT TEMPEST
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Alexandru, nr 31, sector 1, Bucuresti, Telefon: 230.23.56, Fax: 230.21.79
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR NR. 50, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 214311870, fax: +40 213102179, persoana de contact: Constantin Marcu, Cristian Rujinschi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-DUL AVIATORILOR NR. 50, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE IT SI SISTEM INFORMATIC PROTEJAT TEMPEST
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia dearii de memorie, servere, statie de lucru TEMPEST nivel A compusa din PC TEMPEST nivel A si imprimanta TEMPEST nivel A.
II.1.6) CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 493, 548.33 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru toate loturile: cuantum: 9700lei; perioada de valabilitate: 65 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; forma de constituire : garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2) si (3)din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formularul 1.1 si (daca este cazul) formularul 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; in cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010): Formularul 2.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 3 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: Formular 4 - se va completa si de tertul sustinator (daca este cazul);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006: Formularul 5 - se va completa atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul);
- Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Robert Marius Cazanciuc, Adrian Gorun, Georgica Fusea, Mihaela Cristina Serte, Alexandru Radu-Brateni, Elena Serbanescu, Savina Teodorescu, Luminita Vlad, Mihai Coriolan Costa, Daniela Zane, Constantin Marcu, Cristian Rujinschi, Dan Carbarau, Florin Indruseschi.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Ofertantul va completa Formularul 6 ? Informatii generale. -Persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.)-Persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul isi are sediul social/domiciliul sau apartenenta din punct de vedere profesional, precizand numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, domenii de activitate; Obiectul contractului trebuie sa corespunda domeniului de activitate mentionat in respectivul document/documente.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare formularului nr. 7 pentru evidentierea mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati.Niveluri minime solicitate sa fie cel putin egale cu : Pt. lot 1 :737000 lei;Pt. lot 2 :249000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.11.2012 09:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer