Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 334526
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIAR SPITAL DEJ
Numar invitatie: 334526/30.08.2012
Denumire contract: Achizitie echipamente medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL DEJCod fiscal: 9709368, Adresa: PARCULUI NR.18, Dej, Telefon: 0264214123, Fax: 0264212699
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PARCULUI NR.18, Dej, Romania, cod postal: 402500, telefon: +40 0264214123, fax: +40 0264212699, persoana de contact: Angelica Golban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dej, str. Parcului , nr. 18, jud. Cluj, clubul unitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipamente medicale
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 966 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, in urmatoareleconditii: a) tip de garantie : irevocabila;b) cuantum: de 1 % din valoarea estimata fara TVA afiecarui lot in parte, si va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate, valoare totala 1.109 lei ;c) executarea platii: neconditionat, la prima cerere cf.preved.art.86 dinH.G.925/2006, d) perioada de valabilitate: cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;e) mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, sau prin virament bancarin contulPenitenciarului Spital Dej deschis la Trezoreria Dej, RO31TREZ2175005XXX000064 , cod fiscal 9709368.Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, actualizata, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoareGarantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata.Nota: Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidereaofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare , vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: -5% din pretul contractului, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractului.Modul de constituire: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari ;
-ordin de plata in contulPenitenciarului Spital Dej deschis la Trezoreria Dej, RO31TREZ2175005XXX000064 , cod fiscal 9709368.-prin depuneri la casieria unitatii, -conform art.90 alin.3 din H.G. 925/2006, actualizata , garantia de buna executie, se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate : - formular 1, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: - formular 2, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/ 2006 , actualizata.-se solicita: = certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.= certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: - formular 3, Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹: Cerinta obligatorie: - formular 4, Declaratie pe proprie raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul spitalului , sunt: Hulpoi Lucian, Cionca Diana, Jiman Titel, Campan Aurelia, Golban Angelica, Fodor Mirel, Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: - formular 5, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pentru conformitate la solicitarea autoritatii contractantedocumentul in original/copie legalizata;Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?)Alte documente : ? aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale , cuprinzand cifra de afaceri pe ultimii 3 ani ? formularul 6Pentru determinarea valorii echivalente in euro , a cifrei de afaceri globale se va utiliza cursul mediu anual de schimb lei/euro , comunicat de BNR, respectiv, pentru anul 2009-4, 2373, pentru anul 2010 - 4, 2099 lei/euro, pentru anul 2011- 4, 2379 lei/euro
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: ?lista principalelor livrari de produse inultimii 3 ani ;Completarea formularul nr. 7Alte documente : ? declaratie de conformitate CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: - SEAP; email; de la sediul autoritatii contractante, Dej , str.Parcului nr. 18, jud. Cluj
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 08:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer