Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Echipamente medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 351007
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITA
Numar invitatie: 351007/24.07.2013
Denumire contract: Achizitie Echipamente medicale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DAMBOVITACod fiscal: 4279863, Adresa: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Telefon: 0245216028, Fax: 0245216210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA I.C.BRATIANU, NR.35, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 372737818, fax: +40 372871067, persoana de contact: VASILE RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Dambovita , str I C Bratianu , nr 35 , Targoviste , Jud Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Echipamente medicale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia echipamente medicale
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 312, 865 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1Sistem complet de purificare apa cu capacitate de 15 l si rezervor de 100 l cu lampa UV cu 2 osmoze inverse 161.00 lei;Lot2 Autoclav vertical 110 l cu imprimanta 266.00 lei ;Lot3 Trusa complete HY-LITE 161.00 lei;Lot4 Etuva 150 l 121.00 lei; Lot 5 Incubator co 2 53 l 161.00 lei ;Lot 6 Pipete monocanal volume diferite 161.00 lei ;Lot 7 Pipete multicanal volume diferite 323.00 lei ;Lot 8 Trusa anatomopatologica completa 202.00 lei ;Lot 9 Linie completa pentru diagnostic ESB , EST1363, 00lei ; Lot 10 Incubator capacitate 53 l 161.00 lei;Lot 11 Lampa scialitica pentru sala de necropsie 48.00 lei. Garantia de participare vse va constituii in conformitate cu prevederile art 86 alin(1) din hg 925/2006 sau prin depunerea unei sume la caseria DSVSA Dambovita din Str IC Bratianu , nr 35 , Targoviste , Jud Dambovita . Data curs valutar lei euro va fi data publicarii in seap a invitatiei de participare . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului . Garantia de buna executie se va constituii in conformitate cu prevederile art 90 alin(1) din Hg 925/2006 sau prin depunerea sumei la caseria DSVSA Dambovita din Str IC Bratianu , nr 35 , Targoviste , Jud Dambovita
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 - model nr 1 din sectiunea modele documente2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 - model nr 2 din sectiunea model documente3 Certificat de participare cu oferta independenta - model nr 7 din sectiunea modele documente4 Declaratie privind neincadrarea in preve4derile art 69.1 din OUG 34/2006 - model nr 8 din sectiunea modele documenteDocumentatia de atribuire este intocmita avizata si aprobata de : - Dr Tolea Sandu Marius director executiv- Dr Ivascu Gabriela sef laborator- Dr Manescu Marius consilier principal- Dr Sfetcu Maria consilier superior- Dr Nicorici Elena consilier superior- Ec Ene Lucia Cornelia sef serviciul economic- Ec Balasoiu Valentin consilier principal- Ec Radu Vasile consilier superior compartiment achizitii- Jr Lupu Olivia consilier juridic5 Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor la bugetul de stat inclusiv la bugetul local - din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conform cu originalul 1 Certificat emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul Teritorial unde are sediul operatorul economic , in original copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conform cu originalul"2 Oricare documentcare sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legislative din tara in care ofertantul este rezident , tradus , in original , copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1 Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - se va depune modelul nr 4 din sectiunea documente . Curs mediu referinta lei/euro comunicat de bnr pentru fiecare an in parte2 bilant contabil pe ultimii 3 ani - se va depune copie dupa bilantul contabil pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - declaratie privind lista principalelor livrari de echipamente medicale sau echivalent pe ultimii 3 ani - model nr 3 din sectiunea modele documente Certificat SE ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 18:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer