Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE MEDICALE IN VEDEREA DOTARII COMPLEXULUI BALNEAR POTAISSA TURDA


Detaliu pentru invitatia numarul 342404
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC TURDA SALINA DURGAU SA
Numar invitatie: 342404/05.02.2013
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE MEDICALE IN VEDEREA DOTARII COMPLEXULUIBALNEAR POTAISSA TURDA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC TURDA SALINA DURGAU SACod fiscal: RO26128977, Adresa: Aleea Durgaului nr.7, Turda, Telefon: 0364260940, Fax: 0364260968
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Durgaului nr.7, Turda, Romania, cod postal: 401106, telefon: +40 364260940, fax: +40 364260968, persoana de contact: Gabriela Salagean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC TURDA SALINA DURGAU SA, ADRESA: ALEEA DURGAULUI 7, TURDA. JUD.CLUJ, PAVILION DURGAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gestionarea monumentelor, cladirilor si a altor obiective de interes turistic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE MEDICALE IN VEDEREA DOTARII COMPLEXULUIBALNEAR POTAISSA TURDA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare, instalare si punere in functiune a aparaturii medicale pentru Complex Balnear Potaissa Turda, inclusiv instruire personal si service aparatura
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 833 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 10.000 lei .Valabil: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; virament in contul AC, confirmat printr-un document de plata vizat de bancain contulRO57BRDE130SV99008701300 deschis la BANCA: BRD-GSG Agentia TURDA; scrisoarea de garantie bancara, Formular 9 , trebuie : -sa faca referire la procedura organizata de AC;
-sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit;valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, soc. de asigurare emitente si semnatura autorizata;sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita (90zile); riscul contestatiei calculat cf. art. 278^1 , litera b respectiv4316, 83 LEI.In cazul in care garantia de participare este constituita in euro, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Decl. de eligib. pe propria raspundere a ofertantului, Formular nr.12.Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr.43.Decl.privind neincadrarea inart. 181din OUG 34/2006, Formular nr.24.Prezentarea Certif. de atestare fiscala eliberat de Admin. Fin. Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .5.Prezentarea Certif. de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publ.Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care certif. de atestare fiscala se depun in copie cf. cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pt. conformitate documentul in original/copie legalizata.6.Decl. privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.117.Decl. pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1din OUG34/2006 , Formular nr.3.Decl. se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul A.C.in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Ovidiu MERA, Director General;Gabriela SALAGEAN , director economic;Nastase Sergiu, director tehnic;Mera Dan, director turism; Anca Maria Simona, achizitii publice 1. Prezentarea Certif.constatator emis de ORC in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin inf.legate de: -structura actionarilor; -reprezentantii legali;
-obiectul de activitate. Obiectul contr. ce urmeaza sa fie atribuit, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certif. constatator-faptele aflate sub incidenta art. 21 lit. e)-h) din L.nr. 26/1990, care nu trebuie sa mentioneze existenta unei hotarari judec. de faliment, pronuntata de o instanta judec., situatie ce va duce la excluderea ofertantului.Inf. cuprinse in certif. constatator trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor. Certif.se poate depune in original/copie legalizata sau in copie cf. cu originalul.In cazul in care certif. constatator se depune in copie cf. cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced. de atribuire, de a prezenta pentru conformitate doc. in original/copie legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta doc. care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din pct. de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei op. ec. din statul respectiv, datele cuprinse in doc. prezentate trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte abilitarea pers. juridice/ fizice straine de a furniza prod. care fac ob. prezentului contract, in conf. cu tara de origine/ tara in care op. ec. este stabilit.2. Avizul de functionare emis de Min. Sanatatii, inclusiv Anexele la acesta in care sunt mentionati producatorii/furnizorii ale caror produse vor fi ofertate in oferta tehnica, conform art 3 alin 2 ? art.4 din L. nr. 176/2000 si art 1 din normele metodologice aprobate din OMS nr.1636/2004
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifrade afaceri globala sa fie de cel putin 1.000.000 lei, raportata la activitatea din cel mult ultimii trei ani.1.Prezentarea bilantului si contului de profit si pierderi pe ultimii 3 ani in copie cf.cu originalul.In cazul in care, din motive obiective dovedite corespunzator, op.ec.nu are posibilitatea de a-si demonstra sit.economico-financiara, are dreptul de a prezenta alte doc.pe care AC le poate considera edificatoare, si care reflecta o imagine fidela a sit. economico-financiare a ofertantului.Op. ec. nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit op.ec, atunci acesta va prezenta alte doc. edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a sit.economico-financiare.B.Doc. se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.C. solicita ca experienta similara prezentarea unei liste cu principalele livrari de produse respectiv echip. medicale din ultimii 3 ani.Se vorprezenta documente / certificate din care sa reaisa furnizarea de produse similareCurs EURO 1euro =4, 4560 lei, AlteleCertif.de inregistrare dispozitive medicale emis de Min.Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de prod. romani sau marcaj CE(CE Mark), declaratie de conformitate. Op. Ec.trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in cf. cu Standardul pentru Asig. Calitatii ? ISO 9001 sau echiv, in domeniul contr.si Certificat ISO13485 sau echiv. care sa ateste existenta managementului calitatii pentru dispozitive medicaleNota: Certif. trebuie sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor.Doc. emise in alta lb. decat romana trebuie sa fie insotite de trad.autorizata in lb. romana.In cazul in care laprocedura de achizitie publica participa un grup de op. Ec. care depun of. comunacerinta privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii trebuie indeplinita , in functie de natura si ob. Contr., de op. Ec. in cauza pentru partea/partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta (fiecare membru al asociatiei trebuie sa detina certficatul solicitat).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 16:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer