Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU AUTOMATIZAREA BRANSAMENTELOR DE ALIMENTARE CU AGENT TERMIC


Detaliu pentru invitatia numarul 353783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C.TETKRON S.R.L
Numar invitatie: 353783/17.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU AUTOMATIZAREA BRANSAMENTELOR DE ALIMENTARE CU AGENT TERMIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C.TETKRON S.R.LCod fiscal: RO 27272953, Adresa: str.Neptun 19 A, Brasov, Telefon: 0730299622, Fax: 0268/330530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Pictor Stefan Luchian nr.25, Brasov, Romania, cod postal: 500193, telefon: +40 0368445244, fax: +40 0368445247, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Pictor Stefan Luchian nr.25 , Brasov , et.1-Sala Consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE ECHIPAMENTE PENTRU AUTOMATIZAREA BRANSAMENTELOR DE ALIMENTARE CU AGENT TERMIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unui sistem de echipamente care sa asigure o buna functionare, in regim automat , a bransamentelor de alimentare cu agent termic din sistemul centralizat de termoficare ale unor scoli , gradinite si colegii , in vederea reglarii automate a consumului de energie termica
II.1.6) CPV: 38810000-6 - Echipament de comanda a proceselor industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 263, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- - Cuantumul garantiei de participare este de 3.000leiIn cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004 , garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat adica 1.500 lei Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 zile de la termenul limita de depunerie a ofertelor- Modul de constituire a garantiei de participare: garantia de participare se exprima in lei si se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Contul pentru viramentele bancare este: RO16RNCB0053117751870001-BCR BRASOV- Dovada platii garantiei de participare va fi depusa la oferta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse? Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare , ofertantul pierzand suma constituita , atunci cand aceasta se afla in oricare din situatiile prevazute de art.87 din HG 925/2006.? Ofertantul pierde o parte din garatia de participare in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de aceasta ca fiind nefondata.Cunatumul ce va fi retinut conform art.2781 alin a) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare este de 1% din valoareadica: 2.632, 5 lei? Pentru o evaluare si raportareunitaraa cuantumului aferent garantiei de participare , echivalenta pentru o garantie de participare depusa in orice moneda liber convertibila , se va face la cursul BNR cu5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea , in temeiul art. 180-OUG 34/2006 , formular nr 01 original- Sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-OUG 34/2006 , formular 02 original-Sectiunea Formulare3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , conform ordin ANRMAP 314/2010-formular nr.03-Sectiunea Formulare4. Declaratie privind neincadrarea la art.69.1 completare formular nr. 04- Sectiunea FormularePersoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante privind achizitiile , in conformitate cu Ordinul 170/2012sunt: ec.Simona Fratila ? Administratorunic, ec. Dinulescu Adrian ? Director Executiv , ec. Cojocaru Crisina-Director Economic , ing.Cutitei Florin ?Director Tehnic si Investitii . Bunescu Irina ? Sef Serviciul Achizitii , ing.Grecu Anamaria ?Serviciul Achizitii , ing. Mosora Liviu ? Sef Serviciul LUR ?Investitii , Oficiul Juridic-jr. Constantinescu Marian5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, formular nr.05-Sectiunea Formulare6. Informatii privind plata datoriilor la bugetul general consolidat si la bugetul local: - Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local- Se va prezentaCertificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiunilor la bugetul general consolidatCertificatele vor fi prezentate in una din formele: original / copie legalizata/ copie conform cu originalul si din certificatelefiscalesa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele . 1. Inregistrare ? persoane fizice/ juridice romane-se va prezenta ? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , pentru domeniul de activitate ce face obiectul prezentei proceduri , in original/copie legalizata /copie conform cu oiginalul.In cazul in carecertificatul a fost prezentat in copie conform cu originalul , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/ copie legalizata2. Inregistrare-persoane juridice/ fizice straine- Se vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie legalizatadin tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor , prezentate in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul depunerii uni oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea unei liste cu principalelorlivrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani , continand valori si perioadede livrare, beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privaticonfirmate prin prezentarea de certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de clientul beneficiar, cu numar de inregistrare si data) In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective , operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificate / confirmari din partea acestuia , demonstarea livrarilor de produse se realizeza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer