Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente pentru terenuri de joaca la Centrul de Agrement "Izvoarele Barcaului" -Tusa


Detaliu pentru invitatia numarul 13577
Autoritate contractanta
DIRECTIAJUDETEANAPENTRUTINERETSALAJ
Cod de identificare fiscala: 4637503
Adresa: str.Corneliu Coposu, nr.77, Zalau
Telefon: 0260614294
Fax: 0260614294
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie echipamente pentru terenuri de joaca la Centrul de Agrement "Izvoarele Barcaului" -Tusa
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 36535200-2 - Echipament pentru terenuri de joaca (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: Furnizarea de echipamente, platforme modulare pentru loc de joaca pentru copii la Centrul de Agrement "Izvoarele Barcaului" din localitatea Tusa, jud. Salaj
Stare procedura: -
Data publicarii: 15.03.2007 09:20
Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2007 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: str.Corneliu Coposu, nr.77, loc. Zalau, jud. Salaj
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Dovada inregistrarii ca persoana juridica (certificate de inregistrare la Oficiul Registrului si Comertului - copie certificata);2.Certificat constatator eliberat de Oficiu Registrului si Comertului valabil la data 02.aprilie 2007, data deschiderii ofertelor - copie certificata;3.Statutul societatii - copie certificata;4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, valabil la data de 02 aprilie 2007 - copie certificata;5. Certificat de atestare fiscala, valabil la data de 02 aprilie 2007 - copie certificata;6.Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele fiscale la data de 30.06.2006 sau 31.12.2006 - copie certificata;7. Certificat/autorizatie ISCIR - copie certificata;8. Certificat ISO 9001 / 2002 - copie certificata;9. Certificat ISO 14001 / 2005 - copie certificata;10.OHSAS 18001 / 2004 - copie certificata.11. Declaratie pe proprie raspundere (formular din documentatia de atribuire)
Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul institutiei cu imputernicire si contra cost. Documentatia de atribuire costa 20 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer