Achizitie publica - Achizitie echipamente tehnica de calcul
Detaliu pentru invitatia numarul 332088
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332088/20.07.2012
Denumire contract: Achizitie echipamente tehnica de calcul
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea de Medicina si Farmacie "Carol Davila"Cod fiscal: 4192910, Adresa: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021/3180724, Fax: 021/3180724
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020021, telefon: +40 213180736, fax: +40 213180736, persoana de contact: Serv.Intern Specializat in Achizitii Publice si Patrimoniu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rectorat - U.M.F. "Carol Davila" - Str. Dionisie Lupu nr. 37, sector 2, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente tehnica de calcul
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Server web - 1 buc; 2. Server portal - 1 buc; 3. Server instruire - 1 buc; 4. Server stocare date - 1 buc; 5. Storage - 1 buc; 6. Rack - 1 buc; 7. Firewall - 2 buc; 8. Router - 1 buc; 9. Switch - 1 buc; 10. UPS - 1 buc
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 164.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare totala: 3320 ron Garantia de participare se poate constitui si pe fiecare lot in parte, respectiv: pentru Lot 1 - 230 ron; Lot 2 - 280 ron; Lot 3 - 280 ron; Lot 4 - 400 ron; Lot 5 - 680 ron; Lot 6 - 210 ron; Lot 7 - 640 ron; Lot 8 - 330 ron; Lot 9 - 100 ron; Lot 10 - 170 ron - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza ca model formularul 5.- Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv chitanta eliberata de Casieria U.M.F. ?Carol Davila? sau ordin de plata in favoarea autoritatii contractante.- Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.- Contul U.M.F.?Carol Davila? in care se depune garantia pentru participare: RO30TREZ7015005XXX000144, deschis la Trezoreria Sectorului 1 ? Cod Fiscal 4192910.- Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere a garantiei de participare: - Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si art. 278 1 din OUG 34/2006 - daca este cazul. Conditiile de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Gar.de buna executie: 10% din val.contr.fara TVA. In cazul in care furniz.nu constit.gar.de buna exec. cf.legii, contr.este reziliat de drept. Modul de constituire: cf.preved.art.90, alin.1 din HG 925/2006- Sunt acceptate si alte documente legale de decont., care asigura incasarea gar., respectiv chitanta elib.de Casieria U.M.F. ?Carol Davila?.- IMM-urile pot achita 1/2 din val.gar., in cf.cu Legea Nr.346/2004.Pt.a beneficia de aceasta facilitate ofert.trebuie sa dep.doc.justific.care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categ.IMM-urilor. Conditiile de retinere a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului A- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.In cazul unei asocieri, fiecare asociat/tert/sustinator este obligat sa prezinte acest document. De asemenea incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea acestora din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.- Conform art. 181 din OUG 34/2006 actualizata, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile prevazute in acest articol.In cazul unei asocieri, fiecare asociat/tert/sustinator este obligat sa prezinte acest document. De asemenea incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea acestora din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire : - Se solicita completarea si prezentarea formularului BDocumente de confirmare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de Administratia Financiara ? D.G.F.P.C.F.S. din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/canditaturile - in original sau copie ?conform cu originalul?.- 2. Certificat fiscal privind achitarea impozitelor si taxelor locale (original sau copie ?conform cu originalul?), din care sa reiasa ca societatea ofertanta nu are obligatii de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele/canditaturileNu se accepta ofertanti cu datorii la bugetul de stat si cel local.- Fiecare asociat/tert sustinator, daca este cazul, este obligat sa prezinte aceste documente.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 13.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 11Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire: - Se solicita completarea si prezentarea formularului 12- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant, daca este cazul, este obligat sa prezinte acest document.- Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rector - Acad. Ioanel Sinescu, Director Economic ? Ec. Mihaela Calin, Director General Administrativ - Dr.Ing.Dan Pahoni, Director proiect - Dr. Daniel Boda, Jurist ? Adina Ion, Ing. Petrescu Dodu, Sef Serviciu - Adm.Fin. Mihai Eugenia, Adm. Fin. Vintilescu Bogdan, Adm.Fin Dinu Magdalena, Adm. Fin. Ialomiteanu Ionut Cerinta nr. 1- Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.- Fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant este obligat sa prezinte acest document.- Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, Certificatul Constator in original sau copie legalizata, inainte de comunicarea rezultatului proceduri de catre autoritatea contractanta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilant contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatulSe solicita prezentarea: -Ultimul Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc. -copie document. In situatia persoanelor straine se solicita traducere autorizata si legalizata in limba romana. -Fisa de informatii generale. Prezentarea cifrei medii de afaceri globale pentru o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani. Completarea si prezentarea formularului 7
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniPrezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita completarea si prezentarea formularului 9., Cerinta nr.2 Declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Ofertantul va prezenta, daca este cazul: - Declaratia si lista cuprinzand subcontractantii conform formularului D Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea / partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi, Cerinta nr.3 Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.Se vor prezenta Certificate de calitate, certificate de conformitate sau Declaratie de conformitate pentru echipamentele oferite, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate - Directiva UE 93/68(CEE)/1993
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro - In cadrul invitatiei de participare - sectiunea "Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 12:24