Achizitie publica - achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Giurgiu -alegeri locale 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 324340
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324340/18.04.2012
Denumire contract: achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Giurgiu -alegeri locale 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA DE STATISTICA GIURGIUCod fiscal: 4352611, Adresa: strada bucuresti bloc61/2D scara C apartament 27, Giurgiu, Telefon: 0723596715, Fax: 0246211602
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sistem statistic)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Giurgiu -alegeri locale 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Giurgiu -alegeri locale 2012
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 89, 392 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de participare in valoare de 1788 lei.Perioada de valabilitate 30 zile de la data limita de primire a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006;
-declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006;
-declaratie privind neincadrarea in sitiuatiile prevazute la art.691din OUG 34/2006; Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul DJS Giurgiu in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Irina Alexandra Descultu, Georgeta Ruse, Negut Liliana, Topologeanu Viorica.-certificat de atestare fiscala eliberat de MF, ANAF, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat fiscal eliberat de compartimentul impozite sit axe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010-declaratie pentru tert sustinator privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 se solicita ofertantului castigator inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original/copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1.experienta similara, respectivminim un contract de realizare a unei retele locale si asistenta tehnica in ultimii 5 ani si minim o recomandare;2.echipa tehnica de proiect informatic formata din 1 expert - Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/management si 3 ani experienta ca manager de proiect si 2 specialisti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 09:37