Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Calarasi -alegeri locale 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 324561
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA REGIONALA DE STATISTICA CALARASI
Numar invitatie: 324561/20.04.2012
Denumire contract: Achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Calarasi -alegeri locale 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA REGIONALA DE STATISTICA CALARASICod fiscal: 3797220, Adresa: CALARASI, STRADA FLACARA, BLOC BBB, ETAJ 2, Calarasi, Telefon: 0242311147, 0242314102, Fax: 0242312746
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sistem statistic national)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Calarasi -alegeri locale 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipamente, tehnica de calcul si servicii necesare pt. organizarea si functionarea statiei de prelucrare la BEJ Calarasi-alegeri locale 2012
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 702.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 1874 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006(eligibilitate);? declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;? declaratie pentru tert sustinator privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;? declaratie privind neincadrarea in sitiuatiile prevazute la art.69 din OUG 34/2006; Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul DRS Calarasi in ceea ce priveste organizarea procedurii de atribuire in speta: Dragu Ionut Cristian - Director executiv, Oprea Maria - Director executiv-adjunct , Avram Lica ? Sef serviciu, Vladoiu Mirela ? inspector superior, Gavanescu Nicoleta? inspector asistent, Enciu Elena ? inspector superior? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;? Certificat de atestare fiscala eliberat de Ministerul Finantelor, Ag. Nat.Adm.Fiscala, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;? Certificat fiscal eliberat de Compart. Impozite si Taxe Locale, din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ? Certificat constatator emis de oficiul Registrul Comertului;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru serviciile de realizare Statie de prelucrare: 1. experienta similara, respectiv minim un contract de realizare a unei retele locale si asistenta tehnica in ultimii 5 ani si minim o recomandare. 2. echipa tehnica de proiect informatic formata din: - 1 expert-Manager proiect: studii universitare in domeniul tehnic/asociat domeniu tehnic/ management si 3 ani experienta ca manager de proiect - 2 specialisti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer