Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie echipamente TI&C pentru functionarea SMIS la nivelul Organismului Intermediar Regional NE


Detaliu pentru invitatia numarul 319399
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: ORGANISMUL INTERMEDIAR REGIONAL POS DRU - Regiunea Nord - Est
Numar invitatie: 319399/06.01.2012
Denumire contract: Achizitie echipamente TI&C pentru functionarea SMIS la nivelul Organismului Intermediar Regional NE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANISMUL INTERMEDIAR REGIONAL POS DRU - Regiunea Nord - EstCod fiscal: 20846102, Adresa: B-dul. Republicii, nr. 12, Piatra-Neamt, Telefon: 0233-231.950, Fax: 0233-231.950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: b-dul Republicii, nr. 12, Piatra Neamt, judetul Neamt, cod postal: 610005, tara: Romania
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul Republicii, nr. 12, Piatra Neamt, judetul Neamt, cod postal: 610005, tara: Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Implementarea politicilor de dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie echipamente TI&C pentru functionarea SMIS la nivelul Organismului Intermediar Regional NE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie echipamente TI&C pentru functionarea SMIS la nivelul Organismului Intermediar Regional pentru POS DRU regiunea Nord-Est
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare? documente care dovedesc eligibilitatea (art. 180): Formular 3;? documente privind neincadrarea in prevederile art. 181: Formular 4;? certificat fiscal privind impozitele si taxele locale? certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat? documente privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1: Formular 11;? certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010: Formular 12;? documante care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: ? persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului? persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcata din sistemul informatic de utilitate publica SEAP, accesibil prin Internet, la adresa www.e-licitatie.rosaucerere transmisa la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational de Asistenta Tehnica
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2012 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer