Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie echipamente voip( sistem telefonie ip)


Detaliu pentru invitatia numarul 332997
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 332997/02.08.2012
Denumire contract: achizitie echipamente voip( sistem telefonie ip)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului BucurestiCod fiscal: 28412052, Adresa: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0731199333, Fax: 021&3358418
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 731199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050706, telefon: +40 731199333, fax: +40 215391509, persoana de contact: gabriel florin andrei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie echipamente voip( sistem telefonie ip)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie echipamente voip ( sistem telefonie ip)
II.1.6) CPV: 32550000-3 - Echipament telefonic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 870.97 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
perioada de valabilitate a garan?iei de participareeste de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , cuantumul garan?iei de participare va fi in suma de9677, 42 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari ? formularul 6 care se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaOferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a oferteiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se poate constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia de participare : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti
Garantie de buna executie
garan?ia de buna execu?ie este5% din valoarea contr. se constituie printr-un doc de garantare emis deosocietate bancara/societate de asigurari.Daca garan?ia este redusa ca valoare, ac are dreptul de a accepta depunerea la caserie a unor sume in numerar, HG1045/2011Garantia se costitue in 5zile lucratoare de la semnarea contr.Neconstituirea garantiei in termen da dreptul ac de a retine garantia de participare-formularul18Pentru ofertantii din categoria IMM, garantia este 5% din valoarea contractului fara tva.In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei1(L346/2004)ca se incadreaza in categoria IMMgarantia este valabila inca 14 zile de la finalizarea contractuluiGarantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art.91si92 din HGR/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie privind eligibilitatea se va completaformular 12ADeclara?ie privind calitatea de participant la procedura- se va completa formular 12CDeclara?ie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 - formularul 12BCertificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele copie certificata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun copie certificata ?conform cu originalul?.Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, in luna anterioara celei in care se deschid ofertele.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Declara?ie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1 Se va completa formularul C2 privind conflictul de interese pentru ofertan?i/candida?i. In ceea ce prive?te organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt: Director Gen Ion Tincu, sef serv buget mihaela cirnaru, sef serv juridic Carmen barbu, sef serv achizitii investitii Andrei Gabriel, primar gen sorin mircea oprescu , consilieri : Anton Mihaela.Baica?an Irimie Gabriel, Badulescu Adrian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alex., Chiri? Nariana, Cosma Maria, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gra?iela, Florescu Drago?, Gaf Deac Ion, Giugulea Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu, Grogorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor, Iva?cu Tiberiu, Merean ?tefan. Mihailescu Ion, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Neme? Carmen, Nicorescu Virgil, Ni?u Robert, Paduraru Alex., Parvu Cosmin, Pop Romeo, Popa Grigore, Popa Maria, Popescu Costin, Potera?u Cornel, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu, Raicu Mircea, Raileanu Marius, Rizoiu Mircea, Ro?e?i George, Scarlat Horia, Sitaru Janina, Stan Ion, Stan Nicu?or, Tanase Ion, ?apardel Ana Claudia, ?ica Hora?iu, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin, Voicu Mihai, Zidarescu IonelaCertificat de participare cu oferta independenta Cerin?a obligatorie ? se va completa formularul privind certificatul de participare cu oferta independenta Persoane juridice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil in luna anterioara celei in care se depun ofertele, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal: furnizarea de echipamente VoIP.Nota: In situatia documentelor emise in alta limba decat cea romana, acestea vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale completare si prezentare.Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie de cel putin 483870, 97 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii privind capacitatea tehnica Documente care atesta certificarea sistemului calitatiiDocumente care atesta sistemul propriu de managemental securita?ii informa?ie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se obtine din seap sau de la sediul autoritati contractante gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 16:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer