Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie Ecocardiograf Doppler cu sonda cardio si sonda abdominala


Detaliu pentru invitatia numarul 331819
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Roman
Numar invitatie: 331819/17.07.2012
Denumire contract: Achizitie Ecocardiograf Doppler cu sonda cardio si sonda abdominala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta RomanCod fiscal: 2613940, Adresa: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Telefon: 0233-741917, Fax: 0233-741963
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tineretului, nr. 28, Roman, Romania, cod postal: 611027, telefon: +40 233741917, fax: +40 233741963, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal de Urgenta Roman, Str. Tineretului, nr.28, Sala de Sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie Ecocardiograf Doppler cu sonda cardio si sonda abdominala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia Ecocardiograf Doppler cu sonda cardio si sonda abdominala
II.1.6) CPV: 33112000-8 - Echipament de imagistica ecografica, cu ultrasunete si Doppler (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 212, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4258, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectin 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Garantia de participare se va constitui in una din urmatoarele forme: -OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman, -instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, in original.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata, atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.(3)lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art.36 alin.(1)lit.a din HG 925/2006.In cazul in care se depune o contestatie pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, suma ce se retine potrivit prevederilor art.278^1 din OUG nr.34/2006 este in cuantum de 2129, 00 lei.
Garantie de buna executie
In procent de 5% (cu declaratie de IMM 2, 5%) din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: -OP in contul nr. RO24TREZ4925006XXX003848 deschis la Trezoreria Roman;
-instrument de garantie irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Se va prezenta Formularul nr.5 din fisierul "Modele de formulare" insotit de urmatoarele documente: -certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante;
-cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.2.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta Formularul nr.6 din fisierul "Modele de formulare".3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. Se va prezenta de catre ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, o declaratie intocmita conform Formularului nr.7 din fisierul "Modele de formulare".Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt mentionate in cuprinsul formularului nr.7.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010. Se va prezenta Formularul nr.8 din fisierul "modele de formulare".Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii, eliberat de autoritatile tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor din care sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic corespunde obiectului contractului- in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata "conform cu originalul" de reprezentantul legal al firmei ofertante.Autorizatie/Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru comercializare, punere in functiune si service pentru produsul ofertat.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii. Documentele vor fi transmise in limba de origine, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri in domeniu de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani, in lei si euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie de conformitate CE (conform Directivei 93/42CEE)., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 12:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer