Achizitie publica - achizitie ecograf
Detaliu pentru invitatia numarul 339285
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339285/13.11.2012
Denumire contract: achizitie ecograf
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Dr. I. CantacuzinoCod fiscal: 4203490, Adresa: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2107100, Fax: 2106435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 73206, telefon: +40 212107100, fax: +40 212106435, persoana de contact: Carmen Musat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Ion Movila nr.5-7 Bucuresti, biroul achizitii publice.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie ecograf
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie ecograf
II.1.6) CPV: 33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei. 1% = 1130 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului, fara TVA. Se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin(2) din HGR 925/2006 astfel: printr-un instrument de garantie emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prin depunerea la caseie a unor sume in numerar sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Se solicita Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Se solicita Declaratie privind pe pripria raspundere privind neincadrearea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se solicita Certificat de atestare privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, care sa prezinte situatia datoriilor scanedente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; original, copie legaliza ta sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Se solicita Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, care sa prezinte situatia datoriilor scanedente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; original, copie legaliza ta sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoenele cu functie de decizie in procedura de achizitie sunt: Manager Conf. Dr. Iulian Brezean, Director financiar contabil Ec. Buzasu Valentina, sef serviciu administrativ Referent specialist Gina Parvu, sef birou achizitii Ec. Carmen Musat.; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului referitor cod CAEN;Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari similare in ultimii 3 ani.Catalog de prezentare. ISO 9001;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 12:27